• Siūlome darbą trimito mokytojui

      Mokyklos pavadinimas: Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokykla Pareigybės pavadinimas: trimito mokytojas Darbo krūvis: 0,5 etato Darbo sutarties rūšis: terminuota darbo sutartis nuo 2025-01-06 iki 2025-05-31. Kvalifikaciniai reikalavimai: aukštasis pedagoginis išsilavinimas, trimito mokytojo kvalifikacija. Siūlomas atlyginimas (bruto) nuo 950,00 Eur (priklausomai nuo turimos kvalifikacinės kategorijos ir pedagoginio darbo stažo) Dokumentai, kuriuos būtina pateikti:            –  […]

  • Kalėdinis renginys „Kalėdų belaukiant”

      2024 m. gruodžio 12 d. Šalčininkų kultūros centre įvyko labai laukiamas kalėdinis renginys ,,Kalėdų belaukiant“, kuris sušildė visų širdis ir sukūrė tikrą šventinę atmosferą. Renginys pritraukė gausų būrį mokinių, tėvų, mokytojų ir svečių, kurie kartu pasinėrė į kalėdinių pasirodymų magiją. Šis ypatingas ir šventinis renginys , skirtas miesto ir mokyklos bendruomenės nariams, jų šeimoms. […]

  • Kviečiame dalyvauti renginyje „Kalėdų belaukiant”!

  • Laimėjimai tarptautiniame šokių konkurse-festivalyje „Baltic Amber Suwalki 2024”

      2024 m. lapkričio 16 dieną Suvalkuose (Lenkijos Respublikoje) įvyko tarptautinis šokių konkursas-festivalis „Baltic Amber Suwalki 2024“. Labai džiugu, kad mokytojų Irmos Jankūnienės ir Marijos Dedel-Družinos paruošti mokiniai dalyvavo šiame konkurse-festivalyje, kuris suteikė mokiniams galimybę parodyti save ir savo gabumus, tobulinti sceninę, koncertinę patirtį. Šokių grupių pasirodymus vertino profesionali žiuri komisija. Buvo vertinama atlikimo technika, […]

  • Sveikiname nugalėtojus!

            2024 m. spalio 25-26 d. Vilniaus Naujosios Vilnios muzikos mokykloje vyko V-sis Tarptautinis Vaclovo Furmanavičiaus muzikos, meno mokyklų ir konservatorijų akordeonistų konkursas-festivalis, kuriame dalyvavo jaunieji muzikantai iš  Lenkijos, Latvijos ir Lietuvos. Mūsų mokyklą atstovavo trys kolektyvai: kamerinis ansamblis: Norvydas Tomaševskis (akordeonas) ir Adrian Steško (fortepijonas) pelnė II vietą, mokyt. Jelena Staniulienė […]

Choreografijos skyriaus mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas

Choreografijos skyriaus mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas

 

  1. Pasiekimų vertinimo tikslas – padėti mokiniui mokytis, laiku pateikiant informaciją apie jo pasiekimus ir pažangą, mokant jį vertinti ir įsivertinti.
  2. Pasiekimų vertinimo uždaviniai – padėti mokiniui suprasti savo stipriąsias ir silpnąsias puses, įsivertinti savo pasiekimų rezultatus, padėti mokytojui įžvelgti mokinio gabumus, diferencijuoti ir individualizuoti darbą, parinkti ugdymo turinį ir metodus bei suteikti tėvams (globėjams) informaciją apie vaiko mokymąsi.
  3. Pagrindiniai mokinio pasiekimų ir pažangos vertinimo principai:
    • vertinama tik tai, ko numatyta pasiekti ugdymo procese: mokinių žinios, įgūdžiai, atsiradę gebėjimai ir pastangos, vertybinės nuostatos:
    • vertinama individuali mokinio pažanga, pasiekimus lyginant su ankstesniais, vengiama lyginti mokinių pasiekimus tarpusavyje;
    • vertinant atsižvelgiama į mokinio individualius gebėjimus ir galias;
    • mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas grindžiamas mokiniams, jų tėvams (globėjams) aiškiais, suprantamais, pažymį atitinkančiais, 8 punkte apibrėžtais kriterijais.
  4. Pasiekimai vertinami ugdymo procese mokant ir mokantis (formuojamasis ir diagnostinis vertinimas) baigus ugdymo programą ar jos dalį, kursą (apibendrinamasis vertinimas):
    • formuojamasis vertinimas nesiejamas su pažymiu, tai nuolatinis mokinio vertinimas stebint jo darbą, individualiai aptariant daromą pažangą;
    • diagnostinis vertinimas taikomas atsiskaičius už naujų judesių įsisavinimą, baigus temą, atlikus praktinį darbą;
    • apibendrinamasis vertinimas taikomas baigus programą, jos dalį ar visą kursą. Jo rezultatai formaliai patvirtina mokinio pasiekimus.
  5. 1-2 kl.pradinio choreografinio ugdymo programų pasiekimams vertinti taikoma ideografinio vertinimo sistema. Dalykai vertinami I-ojo ir II-ojo pusmečio pabaigose. Įskaita rašoma „įskaityta“ arba „neįskaityta“.
  6. Vertinimo kriterijai mokslo metų bėgyje:
    • padaryta pažanga (p.p.) – puikiai, labai geros žinios (atitinka 10-9 balus);
    • dalinė pažanga (d.p.) – žinios vidutinės, trūksta pastangų (atitinka 8-7 balus).
    • nepadaryta pažanga (n.p.) –žinios menkos, nėra pastangų, nėra motyvacijos (atitinka 6-4 balus).
  7. 3 kl. pradinio ir pagrindinio choreografinio ugdymo programų mokinių pasiekimai vertinami pažymiais dešimtbalėje sistemoje, vadovaujantis 8 punkte apibrėžtais kriterijais, I-ojo ir II-ojo pusmečio pabaigose išvedant apibendrinamąjį pusmečio pažymį, o iš dviejų pusmečių pažymių išvedamas metinis pažymys.
  8. Pažymį atitinkantys vertinimo kriterijai:
    • 9-10 balai – labai geros žinios, nuolatinis darbas ir pastangos įgyvendinant iškeltus uždavinius;
    • 7-8 balai – neblogos žinios, trūksta darbštumo ir pastangų iškeltų uždavinių įgyvendinimui;
    • 5-6 balai – žinios menkos, trūksta darbo ir pastangų;
    • 4 balai – minimalūs gebėjimai, trūksta darbo ir pastangų, neturi motyvacijos siekti ir įgyvendinti iškeltus uždavinius.
  9. Pirmojo pusmečio pabaigoje pradinio pagrindinio choreografinio ugdymo mokiniai už pusmetį atsiskaito laisvos formos koncerte, antrojo pusmečio pabaigoje kontroliniame atsiskaityme, dalyvaujant pavaduotojui ugdymui.
  10. Mokyklos baigimo egzaminą leidžiama laikyti, turintiems ne mažesnį kaip 4 balų metinį įvertinimą. Baigus pradinio arba pagrindinio ugdymo programas vedamas galutinis balas ,kuris įrašomas į programos baigimo pažymėjimą. Šis galutinis balas vedamas iš metinio ir egzaminų balų vidurkio, taikant formalųjį apibendrinamojo vertinimo fiksavimą(pažymiais).

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232