• XVI-asis Tarptautinis akordeonistų konkursas Vilnius 2025

      2025 m. kovo 19–22 d. vyko XVI-asis Tarptautinis akordeonistų konkursas  VILNIUS 2025 – vienas reikšmingiausių akordeono muzikos renginių Baltijos šalyse.  Šis konkursas, kurį organizuoja Lietuvos akordeonistų asociacija kartu su Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Akordeono katedra, jau tapo tradicine akordeono muzikos švente, suburiančia jaunuosius atlikėjus, jų pedagogus ir klausytojus. Šiemet konkursas sukvietė talentingiausius akordeonistus […]

  • Sėkmė konkurse „…nuo baroko iki romantizmo…“

      Respublikinis jaunųjų pianistų konkursas „…nuo baroko iki romantizmo…“ – tai nuo 2007 m. Vilniaus Naujosios Vilnios muzikos mokyklos organizuojamas renginys, suburiantis talentingus Lietuvos muzikos ir meno mokyklų bei konservatorijų moksleivius, besimokančius groti fortepijonu. Konkursas skatina jaunųjų atlikėjų meninį tobulėjimą ir suteikia galimybę atskleisti savo meistriškumą interpretuojant baroko, klasicizmo ir romantizmo epochos kūrinius. 2025 m. […]

  • Paskaita „Čiurlionis – dailininkas”

        Švenčiant Mikalojaus Konstantino Čiurlionio 150-ąsias gimimo metines, mokyklos salėje 2025 m. kovo 20 d. vyko paskaita muzikos ir dailės dalykų mokiniams „Čiurlionis – dailininkas“, skirta M.K. Čiurlionio kūrybai. Buvo demonstruojamos dailininko darbų skaidrės. Mokytoja Asta Vasiliauskaitė papasakojo apie dailininko ir kompozitoriaus kūrybos kelią, pagrindinius muzikos kūrinius,  paveikslų ciklus: „Laidotuvės“, „Pasaulio sutvėrimas“, „Jūros sonata“, […]

  • Edukacinis projektas „Klavyrinės muzikos lobynas”

          2025 m. kovo 14 d. Vilniaus Juozo Tallat-Kelpšos konservatorijoje vyko tęstinis edukacinis projektas „Klavyrinės muzikos lobynas”. Jame dalyvavo mokiniai iš skirtingų muzikos ir menų mokyklų: Vilniaus B. Dvariono dešimtmeties muzikos mokyklos, Vilniaus r. Rudaminos meno mokyklos, Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklos bei Vilniaus Juozo Tallat-Kelpšos konservatorijos. Mūsų mokyklai projekte atstovavo talentingi jaunieji […]

  • Įspūdingi laimėjimai „ACCODELICA-2025“

        2025 m. kovo 14 d. Varėnos Jadvygos Čiurlionytės menų mokykloje vyko muzikos ir meno mokyklų akordeonistų ansamblių festivalis-konkursas „ACCODELICA-2025“, kuriame dalyvavo mūsų mokyklos ansambliai. Visi festivalyje-konkurse dalyvavę ansambliai, paruošti mokytojų: Jelenos Ivanovskajos, Jelenos Staniulienės, Danutos Stefanovič, Tado Motiečiaus –  laimėjo prizines vietas: kamerinis ansamblis: Damir Avižen (akordeonas), Adam Jurgo (fortepijonas) – II vietos […]

Choreografijos skyriaus mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas

Choreografijos skyriaus mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas

 

  1. Pasiekimų vertinimo tikslas – padėti mokiniui mokytis, laiku pateikiant informaciją apie jo pasiekimus ir pažangą, mokant jį vertinti ir įsivertinti.
  2. Pasiekimų vertinimo uždaviniai – padėti mokiniui suprasti savo stipriąsias ir silpnąsias puses, įsivertinti savo pasiekimų rezultatus, padėti mokytojui įžvelgti mokinio gabumus, diferencijuoti ir individualizuoti darbą, parinkti ugdymo turinį ir metodus bei suteikti tėvams (globėjams) informaciją apie vaiko mokymąsi.
  3. Pagrindiniai mokinio pasiekimų ir pažangos vertinimo principai:
    • vertinama tik tai, ko numatyta pasiekti ugdymo procese: mokinių žinios, įgūdžiai, atsiradę gebėjimai ir pastangos, vertybinės nuostatos:
    • vertinama individuali mokinio pažanga, pasiekimus lyginant su ankstesniais, vengiama lyginti mokinių pasiekimus tarpusavyje;
    • vertinant atsižvelgiama į mokinio individualius gebėjimus ir galias;
    • mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas grindžiamas mokiniams, jų tėvams (globėjams) aiškiais, suprantamais, pažymį atitinkančiais, 8 punkte apibrėžtais kriterijais.
  4. Pasiekimai vertinami ugdymo procese mokant ir mokantis (formuojamasis ir diagnostinis vertinimas) baigus ugdymo programą ar jos dalį, kursą (apibendrinamasis vertinimas):
    • formuojamasis vertinimas nesiejamas su pažymiu, tai nuolatinis mokinio vertinimas stebint jo darbą, individualiai aptariant daromą pažangą;
    • diagnostinis vertinimas taikomas atsiskaičius už naujų judesių įsisavinimą, baigus temą, atlikus praktinį darbą;
    • apibendrinamasis vertinimas taikomas baigus programą, jos dalį ar visą kursą. Jo rezultatai formaliai patvirtina mokinio pasiekimus.
  5. 1-2 kl.pradinio choreografinio ugdymo programų pasiekimams vertinti taikoma ideografinio vertinimo sistema. Dalykai vertinami I-ojo ir II-ojo pusmečio pabaigose. Įskaita rašoma „įskaityta“ arba „neįskaityta“.
  6. Vertinimo kriterijai mokslo metų bėgyje:
    • padaryta pažanga (p.p.) – puikiai, labai geros žinios (atitinka 10-9 balus);
    • dalinė pažanga (d.p.) – žinios vidutinės, trūksta pastangų (atitinka 8-7 balus).
    • nepadaryta pažanga (n.p.) –žinios menkos, nėra pastangų, nėra motyvacijos (atitinka 6-4 balus).
  7. 3 kl. pradinio ir pagrindinio choreografinio ugdymo programų mokinių pasiekimai vertinami pažymiais dešimtbalėje sistemoje, vadovaujantis 8 punkte apibrėžtais kriterijais, I-ojo ir II-ojo pusmečio pabaigose išvedant apibendrinamąjį pusmečio pažymį, o iš dviejų pusmečių pažymių išvedamas metinis pažymys.
  8. Pažymį atitinkantys vertinimo kriterijai:
    • 9-10 balai – labai geros žinios, nuolatinis darbas ir pastangos įgyvendinant iškeltus uždavinius;
    • 7-8 balai – neblogos žinios, trūksta darbštumo ir pastangų iškeltų uždavinių įgyvendinimui;
    • 5-6 balai – žinios menkos, trūksta darbo ir pastangų;
    • 4 balai – minimalūs gebėjimai, trūksta darbo ir pastangų, neturi motyvacijos siekti ir įgyvendinti iškeltus uždavinius.
  9. Pirmojo pusmečio pabaigoje pradinio pagrindinio choreografinio ugdymo mokiniai už pusmetį atsiskaito laisvos formos koncerte, antrojo pusmečio pabaigoje kontroliniame atsiskaityme, dalyvaujant pavaduotojui ugdymui.
  10. Mokyklos baigimo egzaminą leidžiama laikyti, turintiems ne mažesnį kaip 4 balų metinį įvertinimą. Baigus pradinio arba pagrindinio ugdymo programas vedamas galutinis balas ,kuris įrašomas į programos baigimo pažymėjimą. Šis galutinis balas vedamas iš metinio ir egzaminų balų vidurkio, taikant formalųjį apibendrinamojo vertinimo fiksavimą(pažymiais).

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232