• Siūlome darbą trimito mokytojui

      Mokyklos pavadinimas: Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokykla Pareigybės pavadinimas: trimito mokytojas Darbo krūvis: 0,5 etato Darbo sutarties rūšis: terminuota darbo sutartis nuo 2025-01-06 iki 2025-05-31. Kvalifikaciniai reikalavimai: aukštasis pedagoginis išsilavinimas, trimito mokytojo kvalifikacija. Siūlomas atlyginimas (bruto) nuo 950,00 Eur (priklausomai nuo turimos kvalifikacinės kategorijos ir pedagoginio darbo stažo) Dokumentai, kuriuos būtina pateikti:            –  […]

  • Kalėdinis renginys „Kalėdų belaukiant”

      2024 m. gruodžio 12 d. Šalčininkų kultūros centre įvyko labai laukiamas kalėdinis renginys ,,Kalėdų belaukiant“, kuris sušildė visų širdis ir sukūrė tikrą šventinę atmosferą. Renginys pritraukė gausų būrį mokinių, tėvų, mokytojų ir svečių, kurie kartu pasinėrė į kalėdinių pasirodymų magiją. Šis ypatingas ir šventinis renginys , skirtas miesto ir mokyklos bendruomenės nariams, jų šeimoms. […]

  • Kviečiame dalyvauti renginyje „Kalėdų belaukiant”!

  • Laimėjimai tarptautiniame šokių konkurse-festivalyje „Baltic Amber Suwalki 2024”

      2024 m. lapkričio 16 dieną Suvalkuose (Lenkijos Respublikoje) įvyko tarptautinis šokių konkursas-festivalis „Baltic Amber Suwalki 2024“. Labai džiugu, kad mokytojų Irmos Jankūnienės ir Marijos Dedel-Družinos paruošti mokiniai dalyvavo šiame konkurse-festivalyje, kuris suteikė mokiniams galimybę parodyti save ir savo gabumus, tobulinti sceninę, koncertinę patirtį. Šokių grupių pasirodymus vertino profesionali žiuri komisija. Buvo vertinama atlikimo technika, […]

  • Sveikiname nugalėtojus!

            2024 m. spalio 25-26 d. Vilniaus Naujosios Vilnios muzikos mokykloje vyko V-sis Tarptautinis Vaclovo Furmanavičiaus muzikos, meno mokyklų ir konservatorijų akordeonistų konkursas-festivalis, kuriame dalyvavo jaunieji muzikantai iš  Lenkijos, Latvijos ir Lietuvos. Mūsų mokyklą atstovavo trys kolektyvai: kamerinis ansamblis: Norvydas Tomaševskis (akordeonas) ir Adrian Steško (fortepijonas) pelnė II vietą, mokyt. Jelena Staniulienė […]

DAILĖS DALYKŲ VERTINIMO SISTEMA

Vertinimo principai

 

Kūrinio struktūrą sudaro 3 lygmenys: idėjinis, formalusis ir techninis.

  1. Idėjinis lygmuo – tai visa kūrinio turinio ir prasmės sfera.
  2. Formalusis – lygmuo. Jį sudaro visos formaliosios – meninės kūrinio priemonės:
  • Plastinės raiškos priemonės: taškas, linija, dėmė, tūris, spalva, tonas ir pan.
  • Kompozicijos principai: statika, dinamika, kontrastas, ritmas, proporcija ir pan.
  1. Techninis lygmuo – medžiagos (guašas, akvarelė ir pan.) ir gebėjimai naudotis šiomis priemonėmis, t.y. techniniai panaudojimo būdai ir atlikimo kokybė.

 

Kūrinio tikslas – tai formos ir technikos pagalba įkūnyta prasmė:

 

technika               forma                 prasmė

 

Vertinimo eiga vyksta nuosekliai – pradžioje vyksta vertinimas kiekvieno lygmens atskirai, o vėliau – visas kūrinys kaip visuma.

 

 

Kriterijai

 

  1. Harmoningumas

Visų techninių ir formaliųjų priemonių, elementų ir jų ryšių pusiausvyra. Kūrinio elementų tarpusavio ir su visuma pusiausvyra.

  1. Išraiškingumas

Atitikimas tarp priemonių ir tikslo; kokiu laipsniu techninės ir formaliosios kūrinio priemonės išreiškia idėją.

  1. Vientisumas

Užbaigtumas ir organiškumas; kūrinys panašiai kaip gyvas organizmas pasižymi vieninga ir neišardoma visuma, kurioje nė vienos detalės negalima pakeisti, nepažeidus šios visumos.

  1. Stilius

Tai autoriaus asmenybės išraiška, kuri pasižymi individualumu, originalumu, naujumu.

  1. Meistriškumas

Techninių priemonių panaudojimo kokybė.

  1. Pedagogo nuomonės prioritetas

Mokytojas turi teisę turėti ypatingą nuomonę siekiant pedagoginių tikslų. Tam tikrais atvejais jis gali pakelti ar pažeminti įvertinimą keliant mokinio aktyvumą.

 

Vertinimas

 

 

Pažymys

Įvertinimas pagal kriterijus

10 ir 9

(puikiai)

  1. Tobulas harmoningumas (tobula pusiausvyra: nieko nei – pridėsi, nei – atimsi).
  2. Įtikinantis išraiškingumas (idėjos ir raiškos priemonių sintezė)
  3. Tobulas vientisumas (užbaigtas organiškumas)
  4. Brandus individualus stilius (originalumas)
  5. Aukštas meistriškumas

8 ir 7

(gerai)

  1. Pakankamas harmoningumas (kartais pasitaiko nedarnių detalių)
  2. Pakankamas išraiškingumas (smulkūs netikslumai)
  3. Pakankamas vientisumas (nežymūs organiškumo ir užbaigtumo trūkumai)
  4. Ne iki galo susiformavęs individualus stilius
  5. Pakankamas meistriškumas

6 ir 5

(patenkinamai)

  1. Vidutiniškas harmoningumas (rasta bendra pusiausvyra, bet nesurasta detalėse).
  2. Vidutiniškas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos nepakankamas ryšys).
  3. Vidutiniškas vientisumas (tarp dalių trūksta organinių ryšių ir užbaigtumo).
  4. Neaiškus stilius (individualumas tik vos matosi).
  5. Vidutiniškai įvaldytas meistriškumas.

4 ir 3

(nepatenkinamai)

  1. Dalinis harmoningumas, nėra visumos.
  2. Silpnas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos silpnas ryšys)
  3. Ryškus visumos trūkumas (elementai tarpusavyje nesuderinti, mechaniniai ryšiai tarp jų, neužbaigtumas).
  4. Iš esmės stiliui trūksta originalumo (daug banalumo ir štampų).
  5. Žemas atlikimo meistriškumas.

2 ir 1

(blogai)

  1. Visiška disharmonija
  2. Visiškai priemonės neatitinka idėjos.
  3. Nėra visumos (anarchija ir mechaniškumas, neužbaigtas darbas).
  4. Visiškai nėra stiliaus (kopijavimas)
  5. Visiškas nemokšiškumas.

 

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232