• 5-ojo Nacionalinio Lietuvos akordeonistų konkurso laimėtojai!

      2024 m. balandžio 4-6 d. įvyko 5-asis Nacionalinis Lietuvos akordeonistų konkursas. Jame dalyvavo muzikos ir menų mokyklų mokiniai iš visos Lietuvos. Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklai atstovavo penki kolektyvai.            Džiaugiamės kolektyvų laimėjimais: kamerinis ansamblis: Tomas Jarmolkovičius ir Oskar Ruliov – II vietos laureatai; akordeonistų kvintetas: Anastazja Ivanovskaja, Emelina Isajeva, […]

  • Kviečiame mokytis muzikos, dailės, choreografijos

  • „Akordeonų orkestro paradas”

      2024 m. kovo 16 d. Vilniaus r. Rudaminos  meno  mokykloje  vyko  respublikinis  konkursas – festivalis  “AKORDEONŲ  ORKESTRŲ  PARADAS”, skirtas  mokyklos 20 – mečiui. Akordeonų orkestrų parade dalyvavo Rudaminos meno, Vilniaus Karoliniškių muzikos, Vilniaus Algirdo muzikos, Jašiūnų  muzikos ir Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklų kolektyvai. Mūsų mokyklos akordeonistų orkestras (vadovas Valerijus Masėnas) konkurse laimėjo II-ą […]

  • Įspūdingi pasiekimai konkurse-festivalyje „Giovani virtuosi”

      2024 m. kovo 13-15 d. Alytaus muzikos mokykloje vyko XIV-asis tarptautinis jaunųjų atlikėjų kamerinės muzikos konkursas – festivalis „Giovani virtuosi“.  Konkurso globėja – Alytaus miesto savivaldybės vicemerė Jurgita Šukevičienė. Jame dalyvavo Latvijos, Lietuvos jaunieji muzikantai.  Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklai atstovavo šeši kolektyvai.   Šalčininkų S. Moniuškos menų mokykla džiaugiasi kolektyvų laimėjimais: Kamerinis ansamblis: Tomas […]

  • Fortepijono muzikos koncertas

        Maloniai kviečiame! Įėjimas laisvas!

DAILĖS DALYKŲ VERTINIMO SISTEMA

Vertinimo principai

 

Kūrinio struktūrą sudaro 3 lygmenys: idėjinis, formalusis ir techninis.

  1. Idėjinis lygmuo – tai visa kūrinio turinio ir prasmės sfera.
  2. Formalusis – lygmuo. Jį sudaro visos formaliosios – meninės kūrinio priemonės:
  • Plastinės raiškos priemonės: taškas, linija, dėmė, tūris, spalva, tonas ir pan.
  • Kompozicijos principai: statika, dinamika, kontrastas, ritmas, proporcija ir pan.
  1. Techninis lygmuo – medžiagos (guašas, akvarelė ir pan.) ir gebėjimai naudotis šiomis priemonėmis, t.y. techniniai panaudojimo būdai ir atlikimo kokybė.

 

Kūrinio tikslas – tai formos ir technikos pagalba įkūnyta prasmė:

 

technika               forma                 prasmė

 

Vertinimo eiga vyksta nuosekliai – pradžioje vyksta vertinimas kiekvieno lygmens atskirai, o vėliau – visas kūrinys kaip visuma.

 

 

Kriterijai

 

  1. Harmoningumas

Visų techninių ir formaliųjų priemonių, elementų ir jų ryšių pusiausvyra. Kūrinio elementų tarpusavio ir su visuma pusiausvyra.

  1. Išraiškingumas

Atitikimas tarp priemonių ir tikslo; kokiu laipsniu techninės ir formaliosios kūrinio priemonės išreiškia idėją.

  1. Vientisumas

Užbaigtumas ir organiškumas; kūrinys panašiai kaip gyvas organizmas pasižymi vieninga ir neišardoma visuma, kurioje nė vienos detalės negalima pakeisti, nepažeidus šios visumos.

  1. Stilius

Tai autoriaus asmenybės išraiška, kuri pasižymi individualumu, originalumu, naujumu.

  1. Meistriškumas

Techninių priemonių panaudojimo kokybė.

  1. Pedagogo nuomonės prioritetas

Mokytojas turi teisę turėti ypatingą nuomonę siekiant pedagoginių tikslų. Tam tikrais atvejais jis gali pakelti ar pažeminti įvertinimą keliant mokinio aktyvumą.

 

Vertinimas

 

 

Pažymys

Įvertinimas pagal kriterijus

10 ir 9

(puikiai)

  1. Tobulas harmoningumas (tobula pusiausvyra: nieko nei – pridėsi, nei – atimsi).
  2. Įtikinantis išraiškingumas (idėjos ir raiškos priemonių sintezė)
  3. Tobulas vientisumas (užbaigtas organiškumas)
  4. Brandus individualus stilius (originalumas)
  5. Aukštas meistriškumas

8 ir 7

(gerai)

  1. Pakankamas harmoningumas (kartais pasitaiko nedarnių detalių)
  2. Pakankamas išraiškingumas (smulkūs netikslumai)
  3. Pakankamas vientisumas (nežymūs organiškumo ir užbaigtumo trūkumai)
  4. Ne iki galo susiformavęs individualus stilius
  5. Pakankamas meistriškumas

6 ir 5

(patenkinamai)

  1. Vidutiniškas harmoningumas (rasta bendra pusiausvyra, bet nesurasta detalėse).
  2. Vidutiniškas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos nepakankamas ryšys).
  3. Vidutiniškas vientisumas (tarp dalių trūksta organinių ryšių ir užbaigtumo).
  4. Neaiškus stilius (individualumas tik vos matosi).
  5. Vidutiniškai įvaldytas meistriškumas.

4 ir 3

(nepatenkinamai)

  1. Dalinis harmoningumas, nėra visumos.
  2. Silpnas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos silpnas ryšys)
  3. Ryškus visumos trūkumas (elementai tarpusavyje nesuderinti, mechaniniai ryšiai tarp jų, neužbaigtumas).
  4. Iš esmės stiliui trūksta originalumo (daug banalumo ir štampų).
  5. Žemas atlikimo meistriškumas.

2 ir 1

(blogai)

  1. Visiška disharmonija
  2. Visiškai priemonės neatitinka idėjos.
  3. Nėra visumos (anarchija ir mechaniškumas, neužbaigtas darbas).
  4. Visiškai nėra stiliaus (kopijavimas)
  5. Visiškas nemokšiškumas.

 

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232