• XVI-asis Tarptautinis akordeonistų konkursas Vilnius 2025

      2025 m. kovo 19–22 d. vyko XVI-asis Tarptautinis akordeonistų konkursas  VILNIUS 2025 – vienas reikšmingiausių akordeono muzikos renginių Baltijos šalyse.  Šis konkursas, kurį organizuoja Lietuvos akordeonistų asociacija kartu su Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Akordeono katedra, jau tapo tradicine akordeono muzikos švente, suburiančia jaunuosius atlikėjus, jų pedagogus ir klausytojus. Šiemet konkursas sukvietė talentingiausius akordeonistus […]

  • Sėkmė konkurse „…nuo baroko iki romantizmo…“

      Respublikinis jaunųjų pianistų konkursas „…nuo baroko iki romantizmo…“ – tai nuo 2007 m. Vilniaus Naujosios Vilnios muzikos mokyklos organizuojamas renginys, suburiantis talentingus Lietuvos muzikos ir meno mokyklų bei konservatorijų moksleivius, besimokančius groti fortepijonu. Konkursas skatina jaunųjų atlikėjų meninį tobulėjimą ir suteikia galimybę atskleisti savo meistriškumą interpretuojant baroko, klasicizmo ir romantizmo epochos kūrinius. 2025 m. […]

  • Paskaita „Čiurlionis – dailininkas”

        Švenčiant Mikalojaus Konstantino Čiurlionio 150-ąsias gimimo metines, mokyklos salėje 2025 m. kovo 20 d. vyko paskaita muzikos ir dailės dalykų mokiniams „Čiurlionis – dailininkas“, skirta M.K. Čiurlionio kūrybai. Buvo demonstruojamos dailininko darbų skaidrės. Mokytoja Asta Vasiliauskaitė papasakojo apie dailininko ir kompozitoriaus kūrybos kelią, pagrindinius muzikos kūrinius,  paveikslų ciklus: „Laidotuvės“, „Pasaulio sutvėrimas“, „Jūros sonata“, […]

  • Edukacinis projektas „Klavyrinės muzikos lobynas”

          2025 m. kovo 14 d. Vilniaus Juozo Tallat-Kelpšos konservatorijoje vyko tęstinis edukacinis projektas „Klavyrinės muzikos lobynas”. Jame dalyvavo mokiniai iš skirtingų muzikos ir menų mokyklų: Vilniaus B. Dvariono dešimtmeties muzikos mokyklos, Vilniaus r. Rudaminos meno mokyklos, Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklos bei Vilniaus Juozo Tallat-Kelpšos konservatorijos. Mūsų mokyklai projekte atstovavo talentingi jaunieji […]

  • Įspūdingi laimėjimai „ACCODELICA-2025“

        2025 m. kovo 14 d. Varėnos Jadvygos Čiurlionytės menų mokykloje vyko muzikos ir meno mokyklų akordeonistų ansamblių festivalis-konkursas „ACCODELICA-2025“, kuriame dalyvavo mūsų mokyklos ansambliai. Visi festivalyje-konkurse dalyvavę ansambliai, paruošti mokytojų: Jelenos Ivanovskajos, Jelenos Staniulienės, Danutos Stefanovič, Tado Motiečiaus –  laimėjo prizines vietas: kamerinis ansamblis: Damir Avižen (akordeonas), Adam Jurgo (fortepijonas) – II vietos […]

MUZIKINIŲ SKYRIŲ MOKINIŲ UGDYMO PROGRAMŲ VERTINIMAS

MUZIKINIŲ SKYRIŲ MOKINIŲ UGDYMO PROGRAMŲ VERTINIMAS

 

1. Formalųjį švietimą papildančiojo pradinio ugdymo programoje 1 klasės pagal septynerių metų mokymą ir 1-2 klasių pagal aštuonerių metų mokymą mokiniai balais nevertinami – taikomas formuojamasis vertinimas. Šis vertinimas nesiejamas su balu, jo tikslas – padėti mokytis. Pradinio muzikos ugdymo 1 klasės mokiniai mokslo metų pabaigoje dalyvauja koncerte ir atlieka 2 kūrinius. Mokinio veikla vertinama žodžiu arba raštu, pagyrimais arba paskatinimais aktyviau siekti tikslo. Mokymosi rezultatai aptariami su tėvais (globėjais, rūpintojais). Šio vertinimo rezultatai viešai neskelbiami. Mokinių gebėjimai, įgūdžiai vertinami įskaityta (neįskaityta).

Pradinio muzikos ugdymo 2-4 klasės mokinių pasiekimai vertinami pusmečiais. Kiekvienas mokinys pagal ugdymo planą groja akademiniuose koncertuose 2 kartus per metus. Mokinių pasirodymą akademinio koncerto metu aptaria ir vertina specialybės mokytojas, o keliamojo egzamino metu direktoriaus įsakymu paskirta vertinimo komisija. I -am pusmečiui taikomas formuojamasis vertinimas, II- am – diagnostinis vertinimas. Metinis pažymys vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio, taikant diagnostinį ir apibendrinąmąjį vertinimą. Diagnostinis vertinimas naudojamas vertinant mokslo metų eigoje atsiskaitomus kūrinius. Vertinama 10 balų sistema. Baigus pradinio arba pagrindino muzikinio ugdymo programą vedamas galutinis balas, kuris įrašomas į programos baigimo pažymėjimą. Šis galutinis balas vedamas iš metinio ir egzaminų balų vidurkio – taikomas formalus apibendrinamojo vertinimo fiksavimas (pažymiais). Esant ginčytinam balui, visada vertinama mokinio naudai.

2. Formalųjį švietimą papildančio pagrindinio ugdymo programoje mokinių pasiekimai vertinami pusmečiais. Kiekvienas mokinys pagal ugdymo planą groja akademiniuose koncertuose 2 kartus per metus po 2 kūrinius. I -am pusmečiui taikomas formuojamasis vertinimas, II- am – diagnostinis vertinimas. Metinis pažymys vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio, taikant diagnostinį ir apibendrinąmąjį vertinimą. Mokinių grojimą akademinio koncerto metu vertina dalyko mokytojas ir skyriaus vedėjas, egzamino metu – direktoriaus įsakymu paskirta vertinimo komisija. Muzikavimo dalyko metinis balas vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio. Akademiniame koncerte naudojamas kriterinis vertinimas (vertinimas, kurio pagrindas – tam tikri kriterijai (pvz. standartai), su kuriais lyginami mokinio pasiekimai). Diagnostinis ir apibendrinamasis vertinimas naudojamas vertinant mokslo metų eigoje ir metų pabaigoje atsiskaitomus kūrinius – taikomas formalus apibendrinamojo vertinimo fiksavimas (pažymiais). Vertinama 10 balų sistema. Vertinimas fiksuojamas mokinių pažymių knygelėse, dienynuose, suvestinėse, mokinių asmens bylose. Nuo akademinio koncerto muzikos skyriuje gali būti atleisti pusmečio eigoje konkursuose dalyvavę ugdytiniai. Dėl įvairių priežasčių neįvykdę dalyko programos mokiniai neatestuojami.

Mokyklos baigimo egzaminą leidžiama laikyti, turintiems ne žemesnį kaip 4 balų metinį įvertinimą. Baigus pradinio arba pagrindinio muzikinio ugdymo programas vedamas galutinis balas, kuris įrašomas į programos baigimo pažymėjimą. Šis galutinis balas vedamas iš metinio ir egzaminų balų vidurkio, taikant formalųjį apibendrinamojo vertinimo fiksavimą (pažymiais). Esant ginčytinam balui, visada vertinama mokinio naudai.  

INSTRUMENTINIO ATLIKIMO VERTINIMO KRITERIJAI

Muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai (teksto tikslumas, ritmas, techninės galimybės):

10 – puikūs muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

9 – labai geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

8 – geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

7 – geri, turintys neesminių trūkumų muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

6 – pakankamai geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

5 – patenkinami muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

4 – patenkinami, daug trūkumų turintys muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

3 – nepatenkinami, labai daug trūkumų turintys muzikinių kūrinių atlikimo

įgūdžiai;

2 – blogi, neteisingi muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

1 – blogi, visiškai neteisingi muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai.

Muzikinių kūrinių suvokimas (forma, stilius, interpretacija):

10 – puikus muzikinių kūrinių suvokimas;

9 – labai geras muzikinių kūrinių suvokimas;

8 – geras muzikinių kūrinių suvokimas;

7 – geras, turintis neesminių trūkumų muzikinių kūrinių suvokimas;

6 – pakankamai geras muzikinių kūrinių atlikimas ir suvokimas;

5 – patenkinamas muzikinių kūrinių suvokimas;

4 – patenkinamas, daug trūkumų turintis muzikinių kūrinių suvokimas;

3 – nepatenkinamas, labai daug trūkumų turintis muzikinių kūrinių suvokimas;

2 – blogas, neteisingas muzikinių kūrinių suvokimas;

1 – blogas, visiškai neteisingas muzikinių kūrinių suvokimas.

Muzikavimo išraiškingumas (frazavimas, dinamika, harmoninis girdėjimas):

10 – puikus muzikavimo išraiškingumas;

9 – labai geras muzikavimo išraiškingumas;

8 – geras muzikavimo išraiškingumas;

7 – geras, turintis neesminių trūkumų muzikinis išraiškingumas;

6 – pakankamai geras muzikavimo išraiškingumas;

5 – patenkinamas muzikavimo išraiškingumas;

4 – patenkinamas, daug trūkumų turintis muzikavimo išraiškingumas;

3 – nepatenkinamas, labai daug trūkumų turintis muzikavimo išraiškingumas;

2 – blogas, neteisingas muzikavimo išraiškingumas;

1 – blogas, visiškai neteisingas muzikavimo išraiškingumas suvokimas.

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232