• Diplomų įteikimo šventė ir dailės paroda – įkvepiantis meninės kelionės finalas

      2025 m. gegužės 29 d. Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokyklą užliejo šventinė nuotaika ir jaunatviška energija – čia vyko iškilminga diplomų ir padėkos raštų įteikimo šventė baigiamųjų klasių mokiniams, žyminti svarbaus jų meninės kelionės etapo pabaigą. Abiturientų baigiamajame koncerte dalyvavo mokiniai, jų tėvai, mokytojai ir visa mokyklos bendruomenė. Šventę lydėjo muzikos skambesys, nuoširdžios emocijos […]

  • Sveikiname tarptautinio akordeonistų konkurso laureatą!

        2025 m. gegužės 6–9 d. Kroatijoje, Pulos mieste, įvyko 48-asis tarptautinis akordeonistų konkursas „SUSRET ‘25“, į kurį susirinko talentingi jaunieji atlikėjai iš įvairių pasaulio šalių: Čekijos, Serbijos, Slovėnijos, Kinijos, Bosnijos ir Hercegovinos, Lenkijos, Latvijos, Italijos, Švedijos, Šiaurės Makedonijos, Lietuvos ir kt. Vienas iš Lietuvos atstovų – mūsų mokyklos mokinys Oskar Ruliov. Jo pasirodymas buvo […]

  • Festivalis „Daina prie Šalčios”

        2025 m. gegužės 18 d. Šalčininkų miestas aidėjo nuo muzikos, dainų ir šokių – čia vyko jau 28-asis tradicinis folkloro festivalis „Daina prie Šalčios“, subūręs gausybę atlikėjų bei žiūrovų iš viso Šalčininkų rajono. Šis festivalis – tai tikra liaudies meno šventė, puoselėjanti tautinį paveldą ir bendruomeniškumą. Tarp ryškiausių šventės dalyvių buvo ir Šalčininkų […]

  • Koncertas „Pakilkime kartu!“ – jautri dovana šeimai

        2025 m. gegužės 15 d. Šalčininkų kultūros centro scenoje skambėjo muzika, liejosi dainos ir spindėjo šokis – čia vyko Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokyklos iškilmingas koncertas „Pakilkime kartu!“, skirtas Šeimos dienai paminėti. Į šventinį renginį gausiai susirinko mokyklos bendruomenė, mokinių artimieji bei miesto gyventojai. Koncertą pagerbė Šalčininkų rajono savivaldybės administracijos atstovai – susirinkusiuosius […]

  • Sakralinės muzikos ir poezijos festivalis „Tave, Dieve, šlovinam“

      2025 m. gegužės 11 d. Vilniuje, Lenkų kultūros namuose, vyko XXXIII-asis sakralinės muzikos ir poezijos festivalis „Tave, Dieve, šlovinam“. Ši graži ir ilgametė tradicija vėl suvienijo Vilniaus krašto talentus. Tarp jų – ir Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokyklos mokiniai: šokėjos bei jaunieji dainininkai. Savo pasirodymais jie ne tik papuošė festivalio programą, bet ir pelnė […]

MUZIKINIŲ SKYRIŲ MOKINIŲ UGDYMO PROGRAMŲ VERTINIMAS

MUZIKINIŲ SKYRIŲ MOKINIŲ UGDYMO PROGRAMŲ VERTINIMAS

 

1. Formalųjį švietimą papildančiojo pradinio ugdymo programoje 1 klasės pagal septynerių metų mokymą ir 1-2 klasių pagal aštuonerių metų mokymą mokiniai balais nevertinami – taikomas formuojamasis vertinimas. Šis vertinimas nesiejamas su balu, jo tikslas – padėti mokytis. Pradinio muzikos ugdymo 1 klasės mokiniai mokslo metų pabaigoje dalyvauja koncerte ir atlieka 2 kūrinius. Mokinio veikla vertinama žodžiu arba raštu, pagyrimais arba paskatinimais aktyviau siekti tikslo. Mokymosi rezultatai aptariami su tėvais (globėjais, rūpintojais). Šio vertinimo rezultatai viešai neskelbiami. Mokinių gebėjimai, įgūdžiai vertinami įskaityta (neįskaityta).

Pradinio muzikos ugdymo 2-4 klasės mokinių pasiekimai vertinami pusmečiais. Kiekvienas mokinys pagal ugdymo planą groja akademiniuose koncertuose 2 kartus per metus. Mokinių pasirodymą akademinio koncerto metu aptaria ir vertina specialybės mokytojas, o keliamojo egzamino metu direktoriaus įsakymu paskirta vertinimo komisija. I -am pusmečiui taikomas formuojamasis vertinimas, II- am – diagnostinis vertinimas. Metinis pažymys vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio, taikant diagnostinį ir apibendrinąmąjį vertinimą. Diagnostinis vertinimas naudojamas vertinant mokslo metų eigoje atsiskaitomus kūrinius. Vertinama 10 balų sistema. Baigus pradinio arba pagrindino muzikinio ugdymo programą vedamas galutinis balas, kuris įrašomas į programos baigimo pažymėjimą. Šis galutinis balas vedamas iš metinio ir egzaminų balų vidurkio – taikomas formalus apibendrinamojo vertinimo fiksavimas (pažymiais). Esant ginčytinam balui, visada vertinama mokinio naudai.

2. Formalųjį švietimą papildančio pagrindinio ugdymo programoje mokinių pasiekimai vertinami pusmečiais. Kiekvienas mokinys pagal ugdymo planą groja akademiniuose koncertuose 2 kartus per metus po 2 kūrinius. I -am pusmečiui taikomas formuojamasis vertinimas, II- am – diagnostinis vertinimas. Metinis pažymys vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio, taikant diagnostinį ir apibendrinąmąjį vertinimą. Mokinių grojimą akademinio koncerto metu vertina dalyko mokytojas ir skyriaus vedėjas, egzamino metu – direktoriaus įsakymu paskirta vertinimo komisija. Muzikavimo dalyko metinis balas vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio. Akademiniame koncerte naudojamas kriterinis vertinimas (vertinimas, kurio pagrindas – tam tikri kriterijai (pvz. standartai), su kuriais lyginami mokinio pasiekimai). Diagnostinis ir apibendrinamasis vertinimas naudojamas vertinant mokslo metų eigoje ir metų pabaigoje atsiskaitomus kūrinius – taikomas formalus apibendrinamojo vertinimo fiksavimas (pažymiais). Vertinama 10 balų sistema. Vertinimas fiksuojamas mokinių pažymių knygelėse, dienynuose, suvestinėse, mokinių asmens bylose. Nuo akademinio koncerto muzikos skyriuje gali būti atleisti pusmečio eigoje konkursuose dalyvavę ugdytiniai. Dėl įvairių priežasčių neįvykdę dalyko programos mokiniai neatestuojami.

Mokyklos baigimo egzaminą leidžiama laikyti, turintiems ne žemesnį kaip 4 balų metinį įvertinimą. Baigus pradinio arba pagrindinio muzikinio ugdymo programas vedamas galutinis balas, kuris įrašomas į programos baigimo pažymėjimą. Šis galutinis balas vedamas iš metinio ir egzaminų balų vidurkio, taikant formalųjį apibendrinamojo vertinimo fiksavimą (pažymiais). Esant ginčytinam balui, visada vertinama mokinio naudai.  

INSTRUMENTINIO ATLIKIMO VERTINIMO KRITERIJAI

Muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai (teksto tikslumas, ritmas, techninės galimybės):

10 – puikūs muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

9 – labai geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

8 – geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

7 – geri, turintys neesminių trūkumų muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

6 – pakankamai geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

5 – patenkinami muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

4 – patenkinami, daug trūkumų turintys muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

3 – nepatenkinami, labai daug trūkumų turintys muzikinių kūrinių atlikimo

įgūdžiai;

2 – blogi, neteisingi muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

1 – blogi, visiškai neteisingi muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai.

Muzikinių kūrinių suvokimas (forma, stilius, interpretacija):

10 – puikus muzikinių kūrinių suvokimas;

9 – labai geras muzikinių kūrinių suvokimas;

8 – geras muzikinių kūrinių suvokimas;

7 – geras, turintis neesminių trūkumų muzikinių kūrinių suvokimas;

6 – pakankamai geras muzikinių kūrinių atlikimas ir suvokimas;

5 – patenkinamas muzikinių kūrinių suvokimas;

4 – patenkinamas, daug trūkumų turintis muzikinių kūrinių suvokimas;

3 – nepatenkinamas, labai daug trūkumų turintis muzikinių kūrinių suvokimas;

2 – blogas, neteisingas muzikinių kūrinių suvokimas;

1 – blogas, visiškai neteisingas muzikinių kūrinių suvokimas.

Muzikavimo išraiškingumas (frazavimas, dinamika, harmoninis girdėjimas):

10 – puikus muzikavimo išraiškingumas;

9 – labai geras muzikavimo išraiškingumas;

8 – geras muzikavimo išraiškingumas;

7 – geras, turintis neesminių trūkumų muzikinis išraiškingumas;

6 – pakankamai geras muzikavimo išraiškingumas;

5 – patenkinamas muzikavimo išraiškingumas;

4 – patenkinamas, daug trūkumų turintis muzikavimo išraiškingumas;

3 – nepatenkinamas, labai daug trūkumų turintis muzikavimo išraiškingumas;

2 – blogas, neteisingas muzikavimo išraiškingumas;

1 – blogas, visiškai neteisingas muzikavimo išraiškingumas suvokimas.

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232