• Paskaita „Apie simbolizmą“ – M. K. Čiurlionio 150-mečio minėjimo dalis

        2025 m. balandžio 16 d.  dailės metodinėje grupėje įvyko paskaita „Apie simbolizmą“. Ši paskaita yra Mikalojaus Konstantino Čiurlionio temos pratęsimas ir skirta jo 150-čiui. Paskaitą skaitė dailės mokytojas metodininkas Vladimir Matijko. Renginyje dalyvavo 4, 5, 6 grupių mokiniai, mokytojai Asta Vasiliauskaitė ir Ivona Sinė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Danuta Stefanovič. Šia paskaita siekiama skatinti […]

  • Prand Prix konkurse-festivalyje „Stygų šelsmas”!

        2025 m. balandžio 16 d. vykusiame virtualiame XI-jame respublikiniame styginių instrumentų jaunųjų atlikėjų konkurse- festivalyje ,,Stygų šėlsmas”, kuriame dalyvavo net 58 jaunieji stygininkai iš visos Lietuvos, mūsų mokyklos mokinė Aleksandra Akbaš laimėjo Grand Prix! Tai aukščiausias įvertinimas, liudijantis išskirtinį Aleksandros talentą, darbštumą ir sceninį meistriškumą. Nuoširdžiai sveikiname mokinę ir jos mokytoją Viktoriją Mameniškienę su […]

  • Didžiuojamės šokėjais – puikūs laimėjimai tarptautiniame konkurse!

        2025 m. kovo mėnesio pabaigoje mokytojos Marijos Dedel-Družinos paruošti mokiniai dalyvavo virtualiame tarptautiniame šokio konkurse-festivalyje „BRATISLAVA DANUBE FEST 2025“, kuris vyko Bratislavoje, Slovakijoje. Nufilmuoti mokinių pasirodymai buvo išsiųsti organizatoriams,  juos vertino kompetentinga ir profesionali komisija. Turime kuo didžiuotis – pasiekti puikūs rezultatai! Virtualus dalyvavimas buvo ne tik įdomus išbandymas, bet ir puiki galimybė […]

  • II-as respublikinis jaunųjų stygininkų konkursas „Con Moto“

        2025 m. balandžio 12 d. Vilniaus Naujosios Vilnios muzikos mokykla sukvietė talentingus muzikantus į II-ąjį respublikinį jaunųjų stygininkų konkursą „Con Moto“. Renginys subūrė būrį dalyvių iš įvairių Lietuvos miestų – Vilniaus, Kauno, Ignalinos, Ukmergės, Marijampolės ir Vilkaviškio muzikos bei meno mokyklų. Konkurso metu dalyviai varžėsi trijose kategorijose: solistų, ansamblių bei profesionaliosios krypties. Mokinė […]

  • Rajoninis kamerinių ansamblių festivalis „Muzikuojame kartu 2025“ subūrė jaunuosius talentus

      2025 m. balandžio 10 d. Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokykloje vyko rajoninis kamerinių ansamblių festivalis „Muzikuojame kartu 2025“. Šis ypatingas renginys subūrė net 101 jaunąjį muzikantą iš trijų mokyklų: Šalčininkų r. Jašiūnų, Eišiškių muzikos bei Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklų. Festivalio metu mokiniai pasirodė kameriniuose ansambliuose – grojo įvairiais muzikos instrumentais: fortepijonu, akordeonu, smuiku, […]

MUZIKINIŲ SKYRIŲ MOKINIŲ UGDYMO PROGRAMŲ VERTINIMAS

MUZIKINIŲ SKYRIŲ MOKINIŲ UGDYMO PROGRAMŲ VERTINIMAS

 

1. Formalųjį švietimą papildančiojo pradinio ugdymo programoje 1 klasės pagal septynerių metų mokymą ir 1-2 klasių pagal aštuonerių metų mokymą mokiniai balais nevertinami – taikomas formuojamasis vertinimas. Šis vertinimas nesiejamas su balu, jo tikslas – padėti mokytis. Pradinio muzikos ugdymo 1 klasės mokiniai mokslo metų pabaigoje dalyvauja koncerte ir atlieka 2 kūrinius. Mokinio veikla vertinama žodžiu arba raštu, pagyrimais arba paskatinimais aktyviau siekti tikslo. Mokymosi rezultatai aptariami su tėvais (globėjais, rūpintojais). Šio vertinimo rezultatai viešai neskelbiami. Mokinių gebėjimai, įgūdžiai vertinami įskaityta (neįskaityta).

Pradinio muzikos ugdymo 2-4 klasės mokinių pasiekimai vertinami pusmečiais. Kiekvienas mokinys pagal ugdymo planą groja akademiniuose koncertuose 2 kartus per metus. Mokinių pasirodymą akademinio koncerto metu aptaria ir vertina specialybės mokytojas, o keliamojo egzamino metu direktoriaus įsakymu paskirta vertinimo komisija. I -am pusmečiui taikomas formuojamasis vertinimas, II- am – diagnostinis vertinimas. Metinis pažymys vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio, taikant diagnostinį ir apibendrinąmąjį vertinimą. Diagnostinis vertinimas naudojamas vertinant mokslo metų eigoje atsiskaitomus kūrinius. Vertinama 10 balų sistema. Baigus pradinio arba pagrindino muzikinio ugdymo programą vedamas galutinis balas, kuris įrašomas į programos baigimo pažymėjimą. Šis galutinis balas vedamas iš metinio ir egzaminų balų vidurkio – taikomas formalus apibendrinamojo vertinimo fiksavimas (pažymiais). Esant ginčytinam balui, visada vertinama mokinio naudai.

2. Formalųjį švietimą papildančio pagrindinio ugdymo programoje mokinių pasiekimai vertinami pusmečiais. Kiekvienas mokinys pagal ugdymo planą groja akademiniuose koncertuose 2 kartus per metus po 2 kūrinius. I -am pusmečiui taikomas formuojamasis vertinimas, II- am – diagnostinis vertinimas. Metinis pažymys vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio, taikant diagnostinį ir apibendrinąmąjį vertinimą. Mokinių grojimą akademinio koncerto metu vertina dalyko mokytojas ir skyriaus vedėjas, egzamino metu – direktoriaus įsakymu paskirta vertinimo komisija. Muzikavimo dalyko metinis balas vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio. Akademiniame koncerte naudojamas kriterinis vertinimas (vertinimas, kurio pagrindas – tam tikri kriterijai (pvz. standartai), su kuriais lyginami mokinio pasiekimai). Diagnostinis ir apibendrinamasis vertinimas naudojamas vertinant mokslo metų eigoje ir metų pabaigoje atsiskaitomus kūrinius – taikomas formalus apibendrinamojo vertinimo fiksavimas (pažymiais). Vertinama 10 balų sistema. Vertinimas fiksuojamas mokinių pažymių knygelėse, dienynuose, suvestinėse, mokinių asmens bylose. Nuo akademinio koncerto muzikos skyriuje gali būti atleisti pusmečio eigoje konkursuose dalyvavę ugdytiniai. Dėl įvairių priežasčių neįvykdę dalyko programos mokiniai neatestuojami.

Mokyklos baigimo egzaminą leidžiama laikyti, turintiems ne žemesnį kaip 4 balų metinį įvertinimą. Baigus pradinio arba pagrindinio muzikinio ugdymo programas vedamas galutinis balas, kuris įrašomas į programos baigimo pažymėjimą. Šis galutinis balas vedamas iš metinio ir egzaminų balų vidurkio, taikant formalųjį apibendrinamojo vertinimo fiksavimą (pažymiais). Esant ginčytinam balui, visada vertinama mokinio naudai.  

INSTRUMENTINIO ATLIKIMO VERTINIMO KRITERIJAI

Muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai (teksto tikslumas, ritmas, techninės galimybės):

10 – puikūs muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

9 – labai geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

8 – geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

7 – geri, turintys neesminių trūkumų muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

6 – pakankamai geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

5 – patenkinami muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

4 – patenkinami, daug trūkumų turintys muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

3 – nepatenkinami, labai daug trūkumų turintys muzikinių kūrinių atlikimo

įgūdžiai;

2 – blogi, neteisingi muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

1 – blogi, visiškai neteisingi muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai.

Muzikinių kūrinių suvokimas (forma, stilius, interpretacija):

10 – puikus muzikinių kūrinių suvokimas;

9 – labai geras muzikinių kūrinių suvokimas;

8 – geras muzikinių kūrinių suvokimas;

7 – geras, turintis neesminių trūkumų muzikinių kūrinių suvokimas;

6 – pakankamai geras muzikinių kūrinių atlikimas ir suvokimas;

5 – patenkinamas muzikinių kūrinių suvokimas;

4 – patenkinamas, daug trūkumų turintis muzikinių kūrinių suvokimas;

3 – nepatenkinamas, labai daug trūkumų turintis muzikinių kūrinių suvokimas;

2 – blogas, neteisingas muzikinių kūrinių suvokimas;

1 – blogas, visiškai neteisingas muzikinių kūrinių suvokimas.

Muzikavimo išraiškingumas (frazavimas, dinamika, harmoninis girdėjimas):

10 – puikus muzikavimo išraiškingumas;

9 – labai geras muzikavimo išraiškingumas;

8 – geras muzikavimo išraiškingumas;

7 – geras, turintis neesminių trūkumų muzikinis išraiškingumas;

6 – pakankamai geras muzikavimo išraiškingumas;

5 – patenkinamas muzikavimo išraiškingumas;

4 – patenkinamas, daug trūkumų turintis muzikavimo išraiškingumas;

3 – nepatenkinamas, labai daug trūkumų turintis muzikavimo išraiškingumas;

2 – blogas, neteisingas muzikavimo išraiškingumas;

1 – blogas, visiškai neteisingas muzikavimo išraiškingumas suvokimas.

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232