• Šokio konkursas–festivalis „Baltic Amber 2025“

        2025 m. lapkričio 15 d. virtualiai dalyvavome tarptautiniame šokio konkurse–festivalyje „Baltic Amber 2025“ Suvalkuose (Lenkija), kuriame 3-ios klasės pradinio ugdymo mokiniai iškovojo II vietą šiuolaikinio šokio kategorijoje.  Mokinius konkursui paruošė vyr. mokytoja Marija Dedel–Družina. Pasiruošimas ir filmavimas vyko Šalčininkų kultūros centre. Mokiniai parodė atsakomybę, pastangas ir didžiulį entuziazmą – visa tai atsispindi pelnytame […]

  • Sėkmė tarptautiniame baleto ir šiuolaikinio šokio konkurse „Allegro 2025”

        Dalinamės Šalčininkų S.Moniuškos  menų mokyklos choreografijos skyriaus mokinių sėkme tarptautiniame baleto ir šiuolaikinio šokio konkurse „Allegro 2025“! Šiemet konkurse dalyvavo itin stiprūs atlikėjai – profesionalių šokių studijų ir baleto akademijų mokiniai. Pasirodymus vertino kompetentinga komisija, o ypač džiugu, kad jos gretose buvo ir žinomas Lietuvos choreografas Jurijus Smoriginas. Tai konkursui suteikė ypatingą profesionalumo […]

  • Įgyvendintas kūrybinis projektas „Spalvos ir garsai M. K. Čiurlionio pasaulyje”

          2025 m. lapkričio 20 d. Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklos salėje įvyko prasmingas ir kūrybingas integracinis renginys, skirtas M. K. Čiurlionio kūrybai  „Spalvos ir garsai M. K. Čiurlionio pasaulyje“. Renginyje dalyvavo muzikos ir dailės skyrių mokiniai. Renginį pradėjo mokinių choras, vadovaujamas Natalijos Ragožienės, atlikęs lietuvių liaudies dainą. Dailės mokytoja Asta Vasiliauskaitė papasakojo […]

  • Koncertas „Paskutiniai rudens garsai”

        Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklos mokiniai 2025 m. lapkričio 19-osios vėlyvą rudens popietę Šalčininkų lopšelio–darželio „Vyturėlis” bendruomenei dovanojo jaukų ir šiltą koncertą „Paskutiniai rudens garsai“. Skambėjo įvairūs muzikiniai kūriniai – nuo lyriškų fortepijono melodijų iki gyvesnių smuiko, akordeono, saksofono, klarneto, fleitos, perkusijos ir dainavimo numerių. Koncertas sukūrė švelnią, ramią, kupiną spalvų ir šilumos […]

  • Respublikinis konkursas „Su daina ir šypsena“ Eišiškėse

        2025 m. lapkričio 13 d. Eišiškėse vyko respublikinis vaikų ir jaunimo vokalistų konkursas „Su daina ir šypsena“, kurį organizavo Šalčininkų r. Eišiškių muzikos mokykla. Konkursas subūrė jaunuosius dainininkus iš įvairių Lietuvos miestų ir miestelių. Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokyklai šiame konkurse atstovavo talentingos mokinės, paruoštos mokytojų Olgos Zinevič ir Tatjanos Ulbin: Adriana Lavrijaniec, […]

MUZIKINIŲ SKYRIŲ MOKINIŲ UGDYMO PROGRAMŲ VERTINIMAS

MUZIKINIŲ SKYRIŲ MOKINIŲ UGDYMO PROGRAMŲ VERTINIMAS

 

1. Formalųjį švietimą papildančiojo pradinio ugdymo programoje 1 klasės pagal septynerių metų mokymą ir 1-2 klasių pagal aštuonerių metų mokymą mokiniai balais nevertinami – taikomas formuojamasis vertinimas. Šis vertinimas nesiejamas su balu, jo tikslas – padėti mokytis. Pradinio muzikos ugdymo 1 klasės mokiniai mokslo metų pabaigoje dalyvauja koncerte ir atlieka 2 kūrinius. Mokinio veikla vertinama žodžiu arba raštu, pagyrimais arba paskatinimais aktyviau siekti tikslo. Mokymosi rezultatai aptariami su tėvais (globėjais, rūpintojais). Šio vertinimo rezultatai viešai neskelbiami. Mokinių gebėjimai, įgūdžiai vertinami įskaityta (neįskaityta).

Pradinio muzikos ugdymo 2-4 klasės mokinių pasiekimai vertinami pusmečiais. Kiekvienas mokinys pagal ugdymo planą groja akademiniuose koncertuose 2 kartus per metus. Mokinių pasirodymą akademinio koncerto metu aptaria ir vertina specialybės mokytojas, o keliamojo egzamino metu direktoriaus įsakymu paskirta vertinimo komisija. I -am pusmečiui taikomas formuojamasis vertinimas, II- am – diagnostinis vertinimas. Metinis pažymys vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio, taikant diagnostinį ir apibendrinąmąjį vertinimą. Diagnostinis vertinimas naudojamas vertinant mokslo metų eigoje atsiskaitomus kūrinius. Vertinama 10 balų sistema. Baigus pradinio arba pagrindino muzikinio ugdymo programą vedamas galutinis balas, kuris įrašomas į programos baigimo pažymėjimą. Šis galutinis balas vedamas iš metinio ir egzaminų balų vidurkio – taikomas formalus apibendrinamojo vertinimo fiksavimas (pažymiais). Esant ginčytinam balui, visada vertinama mokinio naudai.

2. Formalųjį švietimą papildančio pagrindinio ugdymo programoje mokinių pasiekimai vertinami pusmečiais. Kiekvienas mokinys pagal ugdymo planą groja akademiniuose koncertuose 2 kartus per metus po 2 kūrinius. I -am pusmečiui taikomas formuojamasis vertinimas, II- am – diagnostinis vertinimas. Metinis pažymys vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio, taikant diagnostinį ir apibendrinąmąjį vertinimą. Mokinių grojimą akademinio koncerto metu vertina dalyko mokytojas ir skyriaus vedėjas, egzamino metu – direktoriaus įsakymu paskirta vertinimo komisija. Muzikavimo dalyko metinis balas vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio. Akademiniame koncerte naudojamas kriterinis vertinimas (vertinimas, kurio pagrindas – tam tikri kriterijai (pvz. standartai), su kuriais lyginami mokinio pasiekimai). Diagnostinis ir apibendrinamasis vertinimas naudojamas vertinant mokslo metų eigoje ir metų pabaigoje atsiskaitomus kūrinius – taikomas formalus apibendrinamojo vertinimo fiksavimas (pažymiais). Vertinama 10 balų sistema. Vertinimas fiksuojamas mokinių pažymių knygelėse, dienynuose, suvestinėse, mokinių asmens bylose. Nuo akademinio koncerto muzikos skyriuje gali būti atleisti pusmečio eigoje konkursuose dalyvavę ugdytiniai. Dėl įvairių priežasčių neįvykdę dalyko programos mokiniai neatestuojami.

Mokyklos baigimo egzaminą leidžiama laikyti, turintiems ne žemesnį kaip 4 balų metinį įvertinimą. Baigus pradinio arba pagrindinio muzikinio ugdymo programas vedamas galutinis balas, kuris įrašomas į programos baigimo pažymėjimą. Šis galutinis balas vedamas iš metinio ir egzaminų balų vidurkio, taikant formalųjį apibendrinamojo vertinimo fiksavimą (pažymiais). Esant ginčytinam balui, visada vertinama mokinio naudai.  

INSTRUMENTINIO ATLIKIMO VERTINIMO KRITERIJAI

Muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai (teksto tikslumas, ritmas, techninės galimybės):

10 – puikūs muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

9 – labai geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

8 – geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

7 – geri, turintys neesminių trūkumų muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

6 – pakankamai geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

5 – patenkinami muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

4 – patenkinami, daug trūkumų turintys muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

3 – nepatenkinami, labai daug trūkumų turintys muzikinių kūrinių atlikimo

įgūdžiai;

2 – blogi, neteisingi muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

1 – blogi, visiškai neteisingi muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai.

Muzikinių kūrinių suvokimas (forma, stilius, interpretacija):

10 – puikus muzikinių kūrinių suvokimas;

9 – labai geras muzikinių kūrinių suvokimas;

8 – geras muzikinių kūrinių suvokimas;

7 – geras, turintis neesminių trūkumų muzikinių kūrinių suvokimas;

6 – pakankamai geras muzikinių kūrinių atlikimas ir suvokimas;

5 – patenkinamas muzikinių kūrinių suvokimas;

4 – patenkinamas, daug trūkumų turintis muzikinių kūrinių suvokimas;

3 – nepatenkinamas, labai daug trūkumų turintis muzikinių kūrinių suvokimas;

2 – blogas, neteisingas muzikinių kūrinių suvokimas;

1 – blogas, visiškai neteisingas muzikinių kūrinių suvokimas.

Muzikavimo išraiškingumas (frazavimas, dinamika, harmoninis girdėjimas):

10 – puikus muzikavimo išraiškingumas;

9 – labai geras muzikavimo išraiškingumas;

8 – geras muzikavimo išraiškingumas;

7 – geras, turintis neesminių trūkumų muzikinis išraiškingumas;

6 – pakankamai geras muzikavimo išraiškingumas;

5 – patenkinamas muzikavimo išraiškingumas;

4 – patenkinamas, daug trūkumų turintis muzikavimo išraiškingumas;

3 – nepatenkinamas, labai daug trūkumų turintis muzikavimo išraiškingumas;

2 – blogas, neteisingas muzikavimo išraiškingumas;

1 – blogas, visiškai neteisingas muzikavimo išraiškingumas suvokimas.

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232