• Mokytojų dienos sveikinimas

      2025 m. spalio 6-ąją Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklos mokiniai pasveikino savo mokytojus Mokytojų dienos proga. Ši diena – ypatinga proga padėkoti tiems, kurie kasdien dalijasi savo žiniomis, kūrybiškumu ir įkvėpimu. Mokiniai dovanojo muzikinius sveikinimus, šiltus žodžius ir šypsenas, taip išreikšdami nuoširdžią padėką už rūpestį, kantrybę. Dėkojame visiems mokytojams už jų atsidavimą, kūrybą ir […]

  • Edukacinė išvyka į Druskininkus „M. K. Čiurlioniui – 150“

          Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokykla, bendradarbiaudama su vokaliniu ansambliu „Graciozo“ ir įgyvendindama Šalčininkų rajono savivaldybės administracijos jaunimo programos projektą „M. K. Čiurlioniui – 150“, 2025 m. spalio 2 d. organizavo edukacinę išvyką į Druskininkus. Išvykos tikslas – skatinti jaunąją kartą domėtis M. K. Čiurlionio asmenybe ir kūryba, didinti suvokimą apie jo indėlį […]

  • Sveikinimas Šalčininkų lopšelio-darželio „Pasaka“ mokytojams

      2025 m. spalio 3 d. mūsų mokyklos mokiniai aplankė Šalčininkų lopšelį-darželį „Pasaka“ ir nuoširdžiai pasveikino šio darželio mokytojus su Mokytojų diena. Mokiniai mokytojams skyrė gražias dainas ir melodijas, linkėjo kūrybiškumo, kantrybės bei džiaugsmo kasdienėje veikloje su mažaisiais ugdytiniais. Dėkojame Šalčininkų lopšelio-darželio „Pasaka“ kolektyvui už šiltą priėmimą ir bendrystę. Tikimės, kad šis susitikimas taps gražia […]

  • Butrimonyse skambėjo pučiamųjų orkestro muzika

        Šeimų šventę, įvykusią 2025 m. rugsėjo 28 d. Butrimonių kaime, Šalčininkų rajone,  papuošė  pučiamųjų instrumentų orkestro ir šokėjų grupės pasirodymai. Skambant orkestro muzikai, šokėjos sukūrė spalvingą ir nuotaikingą reginį, kuris dar labiau įtraukė žiūrovus. Orkestras atliko įvairią programą – nuo tradicinių maršų iki populiarių melodijų, artimų tiek vyresniems, tiek jaunesniems klausytojams. Dalyvavimas Šeimų […]

  • Pučiamųjų instrumentų orkestras ir šokėjų grupė – Derliaus šventėje Šalčininkuose

        2025 m. rugsėjo 14 d. Šalčininkuose vykusioje tradicinėje Derliaus šventėje pasirodė pučiamųjų instrumentų orkestras ir šokėjų grupė. Kolektyvai papuošė koncertinę programą, sukurdami džiaugsmingą ir pakilią atmosferą. Orkestras žiūrovams dovanojo įvairių nuotaikingų kūrinių, o šokėjos savo pasirodymu papildė muziką spalvinga ir energinga choreografija. Publika šiltai sutiko atlikėjus, jų pasirodymus lydėjo gausūs plojimai. Dalyvavimas Derliaus […]

MUZIKINIŲ SKYRIŲ MOKINIŲ UGDYMO PROGRAMŲ VERTINIMAS

MUZIKINIŲ SKYRIŲ MOKINIŲ UGDYMO PROGRAMŲ VERTINIMAS

 

1. Formalųjį švietimą papildančiojo pradinio ugdymo programoje 1 klasės pagal septynerių metų mokymą ir 1-2 klasių pagal aštuonerių metų mokymą mokiniai balais nevertinami – taikomas formuojamasis vertinimas. Šis vertinimas nesiejamas su balu, jo tikslas – padėti mokytis. Pradinio muzikos ugdymo 1 klasės mokiniai mokslo metų pabaigoje dalyvauja koncerte ir atlieka 2 kūrinius. Mokinio veikla vertinama žodžiu arba raštu, pagyrimais arba paskatinimais aktyviau siekti tikslo. Mokymosi rezultatai aptariami su tėvais (globėjais, rūpintojais). Šio vertinimo rezultatai viešai neskelbiami. Mokinių gebėjimai, įgūdžiai vertinami įskaityta (neįskaityta).

Pradinio muzikos ugdymo 2-4 klasės mokinių pasiekimai vertinami pusmečiais. Kiekvienas mokinys pagal ugdymo planą groja akademiniuose koncertuose 2 kartus per metus. Mokinių pasirodymą akademinio koncerto metu aptaria ir vertina specialybės mokytojas, o keliamojo egzamino metu direktoriaus įsakymu paskirta vertinimo komisija. I -am pusmečiui taikomas formuojamasis vertinimas, II- am – diagnostinis vertinimas. Metinis pažymys vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio, taikant diagnostinį ir apibendrinąmąjį vertinimą. Diagnostinis vertinimas naudojamas vertinant mokslo metų eigoje atsiskaitomus kūrinius. Vertinama 10 balų sistema. Baigus pradinio arba pagrindino muzikinio ugdymo programą vedamas galutinis balas, kuris įrašomas į programos baigimo pažymėjimą. Šis galutinis balas vedamas iš metinio ir egzaminų balų vidurkio – taikomas formalus apibendrinamojo vertinimo fiksavimas (pažymiais). Esant ginčytinam balui, visada vertinama mokinio naudai.

2. Formalųjį švietimą papildančio pagrindinio ugdymo programoje mokinių pasiekimai vertinami pusmečiais. Kiekvienas mokinys pagal ugdymo planą groja akademiniuose koncertuose 2 kartus per metus po 2 kūrinius. I -am pusmečiui taikomas formuojamasis vertinimas, II- am – diagnostinis vertinimas. Metinis pažymys vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio, taikant diagnostinį ir apibendrinąmąjį vertinimą. Mokinių grojimą akademinio koncerto metu vertina dalyko mokytojas ir skyriaus vedėjas, egzamino metu – direktoriaus įsakymu paskirta vertinimo komisija. Muzikavimo dalyko metinis balas vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio. Akademiniame koncerte naudojamas kriterinis vertinimas (vertinimas, kurio pagrindas – tam tikri kriterijai (pvz. standartai), su kuriais lyginami mokinio pasiekimai). Diagnostinis ir apibendrinamasis vertinimas naudojamas vertinant mokslo metų eigoje ir metų pabaigoje atsiskaitomus kūrinius – taikomas formalus apibendrinamojo vertinimo fiksavimas (pažymiais). Vertinama 10 balų sistema. Vertinimas fiksuojamas mokinių pažymių knygelėse, dienynuose, suvestinėse, mokinių asmens bylose. Nuo akademinio koncerto muzikos skyriuje gali būti atleisti pusmečio eigoje konkursuose dalyvavę ugdytiniai. Dėl įvairių priežasčių neįvykdę dalyko programos mokiniai neatestuojami.

Mokyklos baigimo egzaminą leidžiama laikyti, turintiems ne žemesnį kaip 4 balų metinį įvertinimą. Baigus pradinio arba pagrindinio muzikinio ugdymo programas vedamas galutinis balas, kuris įrašomas į programos baigimo pažymėjimą. Šis galutinis balas vedamas iš metinio ir egzaminų balų vidurkio, taikant formalųjį apibendrinamojo vertinimo fiksavimą (pažymiais). Esant ginčytinam balui, visada vertinama mokinio naudai.  

INSTRUMENTINIO ATLIKIMO VERTINIMO KRITERIJAI

Muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai (teksto tikslumas, ritmas, techninės galimybės):

10 – puikūs muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

9 – labai geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

8 – geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

7 – geri, turintys neesminių trūkumų muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

6 – pakankamai geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

5 – patenkinami muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

4 – patenkinami, daug trūkumų turintys muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

3 – nepatenkinami, labai daug trūkumų turintys muzikinių kūrinių atlikimo

įgūdžiai;

2 – blogi, neteisingi muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

1 – blogi, visiškai neteisingi muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai.

Muzikinių kūrinių suvokimas (forma, stilius, interpretacija):

10 – puikus muzikinių kūrinių suvokimas;

9 – labai geras muzikinių kūrinių suvokimas;

8 – geras muzikinių kūrinių suvokimas;

7 – geras, turintis neesminių trūkumų muzikinių kūrinių suvokimas;

6 – pakankamai geras muzikinių kūrinių atlikimas ir suvokimas;

5 – patenkinamas muzikinių kūrinių suvokimas;

4 – patenkinamas, daug trūkumų turintis muzikinių kūrinių suvokimas;

3 – nepatenkinamas, labai daug trūkumų turintis muzikinių kūrinių suvokimas;

2 – blogas, neteisingas muzikinių kūrinių suvokimas;

1 – blogas, visiškai neteisingas muzikinių kūrinių suvokimas.

Muzikavimo išraiškingumas (frazavimas, dinamika, harmoninis girdėjimas):

10 – puikus muzikavimo išraiškingumas;

9 – labai geras muzikavimo išraiškingumas;

8 – geras muzikavimo išraiškingumas;

7 – geras, turintis neesminių trūkumų muzikinis išraiškingumas;

6 – pakankamai geras muzikavimo išraiškingumas;

5 – patenkinamas muzikavimo išraiškingumas;

4 – patenkinamas, daug trūkumų turintis muzikavimo išraiškingumas;

3 – nepatenkinamas, labai daug trūkumų turintis muzikavimo išraiškingumas;

2 – blogas, neteisingas muzikavimo išraiškingumas;

1 – blogas, visiškai neteisingas muzikavimo išraiškingumas suvokimas.

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232