• Laimėjimai tarptautiniame šokių konkurse-festivalyje „Baltic Amber Suwalki 2024”

      2024 m. lapkričio 16 dieną Suvalkuose (Lenkijos Respublikoje) įvyko tarptautinis šokių konkursas-festivalis „Baltic Amber Suwalki 2024“. Labai džiugu, kad mokytojų Irmos Jankūnienės ir Marijos Dedel-Družinos paruošti mokiniai dalyvavo šiame konkurse-festivalyje, kuris suteikė mokiniams galimybę parodyti save ir savo gabumus, tobulinti sceninę, koncertinę patirtį. Šokių grupių pasirodymus vertino profesionali žiuri komisija. Buvo vertinama atlikimo technika, […]

  • Sveikiname nugalėtojus!

            2024 m. spalio 25-26 d. Vilniaus Naujosios Vilnios muzikos mokykloje vyko V-sis Tarptautinis Vaclovo Furmanavičiaus muzikos, meno mokyklų ir konservatorijų akordeonistų konkursas-festivalis, kuriame dalyvavo jaunieji muzikantai iš  Lenkijos, Latvijos ir Lietuvos. Mūsų mokyklą atstovavo trys kolektyvai: kamerinis ansamblis: Norvydas Tomaševskis (akordeonas) ir Adrian Steško (fortepijonas) pelnė II vietą, mokyt. Jelena Staniulienė […]

  • Metodinis renginys

        2024 m. rugsėjo 23 d. Šalčininkų S. Moniuškos menų mokykloje vyko metodinė diena „Metodinės rekomendacijos, grojant rinktiniais (chromatiniais, melodiniais) bosais”, kurioje dalyvavo Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklos akordeono metodinės grupės mokytojai.  Liudmila Daunorienė, Kauno Miko Petrausko scenos menų mokyklos mokytoja ekspertė, pristatė pranešimą „Metodinės rekomendacijos, grojant rinktiniais (chromatiniais, melodiniais) bosais” ir vedė atviras, […]

  • Koncertas mugejė „Auginu švariai, valgau sveikai, gyvenu darniai!”

    2024 m. rugsėjo 21 d. Merkio aukštupio krašto bendruomenė (Šalčininkų rajonas) orgzanizavo sveikų produktų mugę „Auginu švariai, valgau sveikai, gyvenu darniai!” Renginys vyko Vilkiškių dvare. Mugę šiemet nuotaikingai ir skambiai atidarė Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklos mokiniai!              

  • Derliaus šventė Šalčininkuose

    2024 m. rugsėjo 15 dieną, sekmadienį, Šalčininkuose šurmuliavo spalvinga Derliaus šventė! Tradiciniai seniūnijų kiemeliai, edukaciniai užsiėmimai, mugė – buvo visko, ko širdis geidžia. Ir, žinoma, koncertas, kuriame pasirodė mūsų mokyklos pučiamųjų instrumentų orkestas (vadovas Rimantas Rutkauskas) bei nuostabiausia šokėjų grupė (vadovė Marija Dedel-Družina).   

MUZIKINIŲ SKYRIŲ MOKINIŲ UGDYMO PROGRAMŲ VERTINIMAS

MUZIKINIŲ SKYRIŲ MOKINIŲ UGDYMO PROGRAMŲ VERTINIMAS

 

1. Formalųjį švietimą papildančiojo pradinio ugdymo programoje 1 klasės pagal septynerių metų mokymą ir 1-2 klasių pagal aštuonerių metų mokymą mokiniai balais nevertinami – taikomas formuojamasis vertinimas. Šis vertinimas nesiejamas su balu, jo tikslas – padėti mokytis. Pradinio muzikos ugdymo 1 klasės mokiniai mokslo metų pabaigoje dalyvauja koncerte ir atlieka 2 kūrinius. Mokinio veikla vertinama žodžiu arba raštu, pagyrimais arba paskatinimais aktyviau siekti tikslo. Mokymosi rezultatai aptariami su tėvais (globėjais, rūpintojais). Šio vertinimo rezultatai viešai neskelbiami. Mokinių gebėjimai, įgūdžiai vertinami įskaityta (neįskaityta).

Pradinio muzikos ugdymo 2-4 klasės mokinių pasiekimai vertinami pusmečiais. Kiekvienas mokinys pagal ugdymo planą groja akademiniuose koncertuose 2 kartus per metus. Mokinių pasirodymą akademinio koncerto metu aptaria ir vertina specialybės mokytojas, o keliamojo egzamino metu direktoriaus įsakymu paskirta vertinimo komisija. I -am pusmečiui taikomas formuojamasis vertinimas, II- am – diagnostinis vertinimas. Metinis pažymys vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio, taikant diagnostinį ir apibendrinąmąjį vertinimą. Diagnostinis vertinimas naudojamas vertinant mokslo metų eigoje atsiskaitomus kūrinius. Vertinama 10 balų sistema. Baigus pradinio arba pagrindino muzikinio ugdymo programą vedamas galutinis balas, kuris įrašomas į programos baigimo pažymėjimą. Šis galutinis balas vedamas iš metinio ir egzaminų balų vidurkio – taikomas formalus apibendrinamojo vertinimo fiksavimas (pažymiais). Esant ginčytinam balui, visada vertinama mokinio naudai.

2. Formalųjį švietimą papildančio pagrindinio ugdymo programoje mokinių pasiekimai vertinami pusmečiais. Kiekvienas mokinys pagal ugdymo planą groja akademiniuose koncertuose 2 kartus per metus po 2 kūrinius. I -am pusmečiui taikomas formuojamasis vertinimas, II- am – diagnostinis vertinimas. Metinis pažymys vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio, taikant diagnostinį ir apibendrinąmąjį vertinimą. Mokinių grojimą akademinio koncerto metu vertina dalyko mokytojas ir skyriaus vedėjas, egzamino metu – direktoriaus įsakymu paskirta vertinimo komisija. Muzikavimo dalyko metinis balas vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio. Akademiniame koncerte naudojamas kriterinis vertinimas (vertinimas, kurio pagrindas – tam tikri kriterijai (pvz. standartai), su kuriais lyginami mokinio pasiekimai). Diagnostinis ir apibendrinamasis vertinimas naudojamas vertinant mokslo metų eigoje ir metų pabaigoje atsiskaitomus kūrinius – taikomas formalus apibendrinamojo vertinimo fiksavimas (pažymiais). Vertinama 10 balų sistema. Vertinimas fiksuojamas mokinių pažymių knygelėse, dienynuose, suvestinėse, mokinių asmens bylose. Nuo akademinio koncerto muzikos skyriuje gali būti atleisti pusmečio eigoje konkursuose dalyvavę ugdytiniai. Dėl įvairių priežasčių neįvykdę dalyko programos mokiniai neatestuojami.

Mokyklos baigimo egzaminą leidžiama laikyti, turintiems ne žemesnį kaip 4 balų metinį įvertinimą. Baigus pradinio arba pagrindinio muzikinio ugdymo programas vedamas galutinis balas, kuris įrašomas į programos baigimo pažymėjimą. Šis galutinis balas vedamas iš metinio ir egzaminų balų vidurkio, taikant formalųjį apibendrinamojo vertinimo fiksavimą (pažymiais). Esant ginčytinam balui, visada vertinama mokinio naudai.  

INSTRUMENTINIO ATLIKIMO VERTINIMO KRITERIJAI

Muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai (teksto tikslumas, ritmas, techninės galimybės):

10 – puikūs muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

9 – labai geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

8 – geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

7 – geri, turintys neesminių trūkumų muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

6 – pakankamai geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

5 – patenkinami muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

4 – patenkinami, daug trūkumų turintys muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

3 – nepatenkinami, labai daug trūkumų turintys muzikinių kūrinių atlikimo

įgūdžiai;

2 – blogi, neteisingi muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

1 – blogi, visiškai neteisingi muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai.

Muzikinių kūrinių suvokimas (forma, stilius, interpretacija):

10 – puikus muzikinių kūrinių suvokimas;

9 – labai geras muzikinių kūrinių suvokimas;

8 – geras muzikinių kūrinių suvokimas;

7 – geras, turintis neesminių trūkumų muzikinių kūrinių suvokimas;

6 – pakankamai geras muzikinių kūrinių atlikimas ir suvokimas;

5 – patenkinamas muzikinių kūrinių suvokimas;

4 – patenkinamas, daug trūkumų turintis muzikinių kūrinių suvokimas;

3 – nepatenkinamas, labai daug trūkumų turintis muzikinių kūrinių suvokimas;

2 – blogas, neteisingas muzikinių kūrinių suvokimas;

1 – blogas, visiškai neteisingas muzikinių kūrinių suvokimas.

Muzikavimo išraiškingumas (frazavimas, dinamika, harmoninis girdėjimas):

10 – puikus muzikavimo išraiškingumas;

9 – labai geras muzikavimo išraiškingumas;

8 – geras muzikavimo išraiškingumas;

7 – geras, turintis neesminių trūkumų muzikinis išraiškingumas;

6 – pakankamai geras muzikavimo išraiškingumas;

5 – patenkinamas muzikavimo išraiškingumas;

4 – patenkinamas, daug trūkumų turintis muzikavimo išraiškingumas;

3 – nepatenkinamas, labai daug trūkumų turintis muzikavimo išraiškingumas;

2 – blogas, neteisingas muzikavimo išraiškingumas;

1 – blogas, visiškai neteisingas muzikavimo išraiškingumas suvokimas.

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232