• Siūlome darbą dailės mokytojui

        Mokyklos pavadinimas: Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokykla  Pareigybės pavadinimas: dailės mokytojas Darbo krūvis: 0,60 etato Darbo sutarties rūšis: terminuota darbo sutartis nuo 2025-09-01 iki 2027-05-30. Kvalifikaciniai reikalavimai: aukštasis pedagoginis išsilavinimas, dailės mokytojo kvalifikacija. Siūlomas atlyginimas (bruto) nuo 1120,00 Eur (priklausomai nuo turimos kvalifikacinės kategorijos ir pedagoginio darbo stažo) Dokumentai, kuriuos būtina pateikti:   […]

  • Siūlome darbą smuiko mokytojui

      Mokyklos pavadinimas: Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokykla  Pareigybės pavadinimas: smuiko mokytojas Darbo krūvis: 0,44 etato Darbo sutarties rūšis: neterminuota darbo sutartis nuo 2025-09-01. Kvalifikaciniai reikalavimai: aukštasis pedagoginis išsilavinimas, smuiko mokytojo kvalifikacija. Siūlomas atlyginimas (bruto) nuo 900,00 Eur (priklausomai nuo turimos kvalifikacinės kategorijos ir pedagoginio darbo stažo) Dokumentai, kuriuos būtina pateikti:         […]

  • Mokyklos choras dalyvavo tarptautiniame projekte „Voices Unlocked: Youth, Culture, Future“

          2025 m. birželio 21–27 dienomis Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokyklos choras dalyvavo tarptautiniame jaunimo mainų projekte „Voices Unlocked: Youth, Culture, Future“ („Atlaisvinti balsai: jaunimas, kultūra, ateitis“), vykusiame Kołobrzego mieste, Lenkijoje. Projektas įgyvendintas pagal „Erasmus+“ programą, kurios tikslas – skatinti chorinę edukaciją, kultūrinius mainus ir bendradarbiavimą tarp Lietuvos, Lenkijos ir Slovėnijos jaunimo. Projekto […]

  • Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokyklos mokiniai triumfavo Italijoje!

        2025 m. birželio 21–22 dienomis Italijoje vyko 15-asis tarptautinis konkursas „Italia Award 2025“, subūręs jaunuosius muzikantus iš Lietuvos, Italijos, Lenkijos, Kinijos ir kitų šalių. Tarp jų – ir Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokyklos žvaigždutės, kurios ne tik puikiai pasirodė, bet ir pelnė gausybę prizinių vietų. Konkurso vertinimo komisiją sudarė profesoriai ir mokytojai iš […]

  • X-asis tarptautinis festivalis „Integracje muzyczne“

        2025 m. birželio 11–15 d. Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokyklos mokiniai dalyvavo X-jame tarptautiniame festivalyje „Integracje muzyczne“ („Muzikinės integracijos”), kuris vyko Černikovo mieste, Lenkijoje. Festivalį organizavo susivienijimo „Wspólnota Polska“ Torunės skyrius. Visi mokyklos atstovai tapo festivalio laureatais ir diplomantais, pelnę aukštą įvertinimą už savo meninius pasirodymus. Festivalio metu taip pat buvo surengta pažintinė […]

DAILĖS DALYKŲ VERTINIMO SISTEMA

Vertinimo principai

 

Kūrinio struktūrą sudaro 3 lygmenys: idėjinis, formalusis ir techninis.

  1. Idėjinis lygmuo – tai visa kūrinio turinio ir prasmės sfera.
  2. Formalusis – lygmuo. Jį sudaro visos formaliosios – meninės kūrinio priemonės:
  • Plastinės raiškos priemonės: taškas, linija, dėmė, tūris, spalva, tonas ir pan.
  • Kompozicijos principai: statika, dinamika, kontrastas, ritmas, proporcija ir pan.
  1. Techninis lygmuo – medžiagos (guašas, akvarelė ir pan.) ir gebėjimai naudotis šiomis priemonėmis, t.y. techniniai panaudojimo būdai ir atlikimo kokybė.

 

Kūrinio tikslas – tai formos ir technikos pagalba įkūnyta prasmė:

 

technika               forma                 prasmė

 

Vertinimo eiga vyksta nuosekliai – pradžioje vyksta vertinimas kiekvieno lygmens atskirai, o vėliau – visas kūrinys kaip visuma.

 

 

Kriterijai

 

  1. Harmoningumas

Visų techninių ir formaliųjų priemonių, elementų ir jų ryšių pusiausvyra. Kūrinio elementų tarpusavio ir su visuma pusiausvyra.

  1. Išraiškingumas

Atitikimas tarp priemonių ir tikslo; kokiu laipsniu techninės ir formaliosios kūrinio priemonės išreiškia idėją.

  1. Vientisumas

Užbaigtumas ir organiškumas; kūrinys panašiai kaip gyvas organizmas pasižymi vieninga ir neišardoma visuma, kurioje nė vienos detalės negalima pakeisti, nepažeidus šios visumos.

  1. Stilius

Tai autoriaus asmenybės išraiška, kuri pasižymi individualumu, originalumu, naujumu.

  1. Meistriškumas

Techninių priemonių panaudojimo kokybė.

  1. Pedagogo nuomonės prioritetas

Mokytojas turi teisę turėti ypatingą nuomonę siekiant pedagoginių tikslų. Tam tikrais atvejais jis gali pakelti ar pažeminti įvertinimą keliant mokinio aktyvumą.

 

Vertinimas

 

 

Pažymys

Įvertinimas pagal kriterijus

10 ir 9

(puikiai)

  1. Tobulas harmoningumas (tobula pusiausvyra: nieko nei – pridėsi, nei – atimsi).
  2. Įtikinantis išraiškingumas (idėjos ir raiškos priemonių sintezė)
  3. Tobulas vientisumas (užbaigtas organiškumas)
  4. Brandus individualus stilius (originalumas)
  5. Aukštas meistriškumas

8 ir 7

(gerai)

  1. Pakankamas harmoningumas (kartais pasitaiko nedarnių detalių)
  2. Pakankamas išraiškingumas (smulkūs netikslumai)
  3. Pakankamas vientisumas (nežymūs organiškumo ir užbaigtumo trūkumai)
  4. Ne iki galo susiformavęs individualus stilius
  5. Pakankamas meistriškumas

6 ir 5

(patenkinamai)

  1. Vidutiniškas harmoningumas (rasta bendra pusiausvyra, bet nesurasta detalėse).
  2. Vidutiniškas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos nepakankamas ryšys).
  3. Vidutiniškas vientisumas (tarp dalių trūksta organinių ryšių ir užbaigtumo).
  4. Neaiškus stilius (individualumas tik vos matosi).
  5. Vidutiniškai įvaldytas meistriškumas.

4 ir 3

(nepatenkinamai)

  1. Dalinis harmoningumas, nėra visumos.
  2. Silpnas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos silpnas ryšys)
  3. Ryškus visumos trūkumas (elementai tarpusavyje nesuderinti, mechaniniai ryšiai tarp jų, neužbaigtumas).
  4. Iš esmės stiliui trūksta originalumo (daug banalumo ir štampų).
  5. Žemas atlikimo meistriškumas.

2 ir 1

(blogai)

  1. Visiška disharmonija
  2. Visiškai priemonės neatitinka idėjos.
  3. Nėra visumos (anarchija ir mechaniškumas, neužbaigtas darbas).
  4. Visiškai nėra stiliaus (kopijavimas)
  5. Visiškas nemokšiškumas.

 

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232