• Puikūs akordeonistų rezultatai

      Kaip ir visi  Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklos skyriai, akordeono skyrius 2020-2021 mokslo metais dėl pandemijos susidūrė su rimtais veiklos apribojimais. Tačiau, kad ir neįprastomis sąlygomis, intensyviai dirbo ir net pasiekė puikių rezultatų. Norime pasidalinti mūsų auklėtinių pasiekimais, kuriais pagrįstai galime didžiuotis.   2020 m. spalio 22-24 d.  – III VIRTUALUS TARPTAUTINIS VACLOVO FURMANAVIČIAUS […]

  • 2021-2022 mokslo metų pradžia

      Sveikiname visus mokyklos bendruomenės narius su artėjančia Rugsėjo 1-ąja! Šiais metais, dėl aplinkybių susijusių su COVID-19 viruso pandemijos valdymu, rugsėjo 1 dieną mokslo metų pradžios šventė neįvyks. Iki rugsėjo 2 d. specialybės mokytojai asmeniškai susisieks su mokinių tėvais ir mokiniai bus pakviesti atvykti į mokyklą sutartu laiku.    

  • Siūlomas darbas koncertmeisteriui, antrojo muzikos instrumento (fortepijono) mokytojui

      Informacija apie laisvą koncertmeisterio, antrojo muzikos instrumento (fortepijono) mokytojo pareigybę Šalčininkų S. Moniuškos menų mokykloje nuo 2021-09-01. 1.Mokyklos pavadinimas: Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokykla. 2.Pareigybės pavadinimas: koncertmeisteris, antrojo muzikos instrumento (fortepijono) mokytojas. 3.Darbo krūvis: 0,5 etato koncertmeisteris, 0,3 etato antrojo muzikos instrumento (fortepijono) mokytojas. 4.Darbo sutarties rūšis: neterminuota darbo sutartis. 5.Kvalifikacijos reikalavimai: aukštasis pedagoginis […]

  • PRIIMTŲ MOKYTIS NUO  2021 M. RUGSĖJO 1 D.  SĄRAŠAS

      Fortepijonas Čižas Oskaras Jaglinska Arina Jermak Samanta (į 2 klasę) Sinkevič Patricija Steško Adrian Akordeonas Avižen Damir Lebed Ernest Stepanenkovas Aleksas Saksofonas Dorniak Gordan Smuikas Zdanovič Ariana Dailė Dorniak Adriana Gavrilova Donata(į 3 klasę) Errammahy Zineb Meryam (į 3 klasę) Molis Milana Novikova Sofija Puzinaitė Ketrin ( į 3 klasę) Pristavko Joana Mokric Emilija […]

  • Tarptautinio S. Moniuškos muzikinės kūrybos festivalio-konkurso rezultatai

      Tarptautinis S. Moniuškos muzikinės kūrybos festivalis-konkursas organizuotas įgyvendinant projektą ,,Muzikinis draugystės tiltas Šalčininkai-Lyda“. Projektas įgyvendinamas pagal 2014-2020 m. Europos priemonės Latvijos, Lietuvos ir Baltarusijos bendradarbiavimo per sieną programą.   ENI-LLB-1-208 „Musical Bridge of friendship Salcininkai-Lida“   Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokykla kartu su partneriais iš Baltarusijos Respublikos – Lydos vaikų muzikos menų mokykla ir […]

DAILĖS DALYKŲ VERTINIMO SISTEMA

Vertinimo principai

 

Kūrinio struktūrą sudaro 3 lygmenys: idėjinis, formalusis ir techninis.

  1. Idėjinis lygmuo – tai visa kūrinio turinio ir prasmės sfera.
  2. Formalusis – lygmuo. Jį sudaro visos formaliosios – meninės kūrinio priemonės:
  • Plastinės raiškos priemonės: taškas, linija, dėmė, tūris, spalva, tonas ir pan.
  • Kompozicijos principai: statika, dinamika, kontrastas, ritmas, proporcija ir pan.
  1. Techninis lygmuo – medžiagos (guašas, akvarelė ir pan.) ir gebėjimai naudotis šiomis priemonėmis, t.y. techniniai panaudojimo būdai ir atlikimo kokybė.

 

Kūrinio tikslas – tai formos ir technikos pagalba įkūnyta prasmė:

 

technika               forma                 prasmė

 

Vertinimo eiga vyksta nuosekliai – pradžioje vyksta vertinimas kiekvieno lygmens atskirai, o vėliau – visas kūrinys kaip visuma.

 

 

Kriterijai

 

  1. Harmoningumas

Visų techninių ir formaliųjų priemonių, elementų ir jų ryšių pusiausvyra. Kūrinio elementų tarpusavio ir su visuma pusiausvyra.

  1. Išraiškingumas

Atitikimas tarp priemonių ir tikslo; kokiu laipsniu techninės ir formaliosios kūrinio priemonės išreiškia idėją.

  1. Vientisumas

Užbaigtumas ir organiškumas; kūrinys panašiai kaip gyvas organizmas pasižymi vieninga ir neišardoma visuma, kurioje nė vienos detalės negalima pakeisti, nepažeidus šios visumos.

  1. Stilius

Tai autoriaus asmenybės išraiška, kuri pasižymi individualumu, originalumu, naujumu.

  1. Meistriškumas

Techninių priemonių panaudojimo kokybė.

  1. Pedagogo nuomonės prioritetas

Mokytojas turi teisę turėti ypatingą nuomonę siekiant pedagoginių tikslų. Tam tikrais atvejais jis gali pakelti ar pažeminti įvertinimą keliant mokinio aktyvumą.

 

Vertinimas

 

 

Pažymys

Įvertinimas pagal kriterijus

10 ir 9

(puikiai)

  1. Tobulas harmoningumas (tobula pusiausvyra: nieko nei – pridėsi, nei – atimsi).
  2. Įtikinantis išraiškingumas (idėjos ir raiškos priemonių sintezė)
  3. Tobulas vientisumas (užbaigtas organiškumas)
  4. Brandus individualus stilius (originalumas)
  5. Aukštas meistriškumas

8 ir 7

(gerai)

  1. Pakankamas harmoningumas (kartais pasitaiko nedarnių detalių)
  2. Pakankamas išraiškingumas (smulkūs netikslumai)
  3. Pakankamas vientisumas (nežymūs organiškumo ir užbaigtumo trūkumai)
  4. Ne iki galo susiformavęs individualus stilius
  5. Pakankamas meistriškumas

6 ir 5

(patenkinamai)

  1. Vidutiniškas harmoningumas (rasta bendra pusiausvyra, bet nesurasta detalėse).
  2. Vidutiniškas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos nepakankamas ryšys).
  3. Vidutiniškas vientisumas (tarp dalių trūksta organinių ryšių ir užbaigtumo).
  4. Neaiškus stilius (individualumas tik vos matosi).
  5. Vidutiniškai įvaldytas meistriškumas.

4 ir 3

(nepatenkinamai)

  1. Dalinis harmoningumas, nėra visumos.
  2. Silpnas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos silpnas ryšys)
  3. Ryškus visumos trūkumas (elementai tarpusavyje nesuderinti, mechaniniai ryšiai tarp jų, neužbaigtumas).
  4. Iš esmės stiliui trūksta originalumo (daug banalumo ir štampų).
  5. Žemas atlikimo meistriškumas.

2 ir 1

(blogai)

  1. Visiška disharmonija
  2. Visiškai priemonės neatitinka idėjos.
  3. Nėra visumos (anarchija ir mechaniškumas, neužbaigtas darbas).
  4. Visiškai nėra stiliaus (kopijavimas)
  5. Visiškas nemokšiškumas.

 

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232