• Kviečiame mokytis muzikos, dailės, choreografijos

      ŠALČININKŲ S. MONIUŠKOS MENŲ MOKYKLA   kviečia mokytis muzikos, dailės, choreografijos: fortepijono skyrius – priimami vaikai nuo 6 metų; akordeono skyrius – priimami vaikai nuo 6 metų; styginių instrumentų skyrius (smuikas, violončelė) – priimami vaikai nuo 6 metų; pučiamųjų, mušamųjų instrumentų skyrius (saksofonas, klarnetas, tūba, eufonija, mušamieji instrumentai) – priimami vaikai nuo 6 metų; dailės […]

  • 1,2 % parama mokyklai

      Gerbiamieji ŠALČININKŲ S. MONIUŠKOS MENŲ MOKYKLOS mokinių tėveliai!   Dėkojame už Jūsų skirtą Mokyklai  gyventojų pajamų mokesčio paramą ankstesniaisiais metais.  Mokykla ir Jūsų dėka kasmet realizuoja mokinių lūkesčius. Todėl vėl kreipiamės į Jus, tikėdamiesi paramos, nereikalaujančios iš Jūsų papildomų materialinių išlaidų. Visi Jūsų skirti pinigai atiteks mokiniams, jų  mokymosi sąlygų gerinimui, dalyvavimui festivaliuose, konkursuose, parodose, edukacinėse […]

  • Neskaičiuojamas mokestis už mokslą

          2020 m. balandžio 15 d. Šalčininkų rajono savivaldybės taryba nusprendė, kad mėnesinis mokestis už mokslą Šalčininkų S. Moniuškos menų mokykloje neskaičiuojamas nuo 2020 m. balandžio 1 d.  iki karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje laikotarpio pabaigos.    Šalčininkų rajono savivaldybės tarybos sprendimas  

  • Įspėjimas dėl neteisėtų veiksmų nuotolinio mokymosi metu

      ŠALČININKŲ S. MONIUŠKOS MENŲ MOKYKLOS MOKINIŲ, JŲ TĖVŲ DĖMESIUI!        Esant šiai krizinei situacinei valstybėje, mokymas iš namų, naudojant technologijas, tapo iššūkiu mokytojams, mokiniams ir jų tėvams. Prie to turėsime visi prisitaikyti. Atsiranda asmenų, kurie nuotolines pamokas bando apsunkinti ar net sutrukdyti. Jau buvo atvejų, kai mokiniai perduoda savo prisijungimo duomenis ar persiunčia […]

  • NUOTOLINIS MOKYMAS

       Atsižvelgdami į Lietuvos teritorijoje paskelbtą karantiną informuojame, kad mokyklos mokytojai pasiruošę užtikrinti tolesnį ugdymo procesą nuotoliniu būdu, kuris bus vykdomas nuo 2020 m. kovo 30 dienos (pirmadienio).   Įsakymas dėl ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu būdu    Gerbiami tėveliai ir mokiniai, prašome aktyviai bendrauti su SPECIALYBĖS ir KITŲ dalykų mokytojais ir nuotolinio ugdymo procesą organizuoti […]

 gegužės 2020
PRANTRKTPNŠTSK
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

DAILĖS DALYKŲ VERTINIMO SISTEMA

Vertinimo principai

 

Kūrinio struktūrą sudaro 3 lygmenys: idėjinis, formalusis ir techninis.

  1. Idėjinis lygmuo – tai visa kūrinio turinio ir prasmės sfera.
  2. Formalusis – lygmuo. Jį sudaro visos formaliosios – meninės kūrinio priemonės:
  • Plastinės raiškos priemonės: taškas, linija, dėmė, tūris, spalva, tonas ir pan.
  • Kompozicijos principai: statika, dinamika, kontrastas, ritmas, proporcija ir pan.
  1. Techninis lygmuo – medžiagos (guašas, akvarelė ir pan.) ir gebėjimai naudotis šiomis priemonėmis, t.y. techniniai panaudojimo būdai ir atlikimo kokybė.

 

Kūrinio tikslas – tai formos ir technikos pagalba įkūnyta prasmė:

 

technika               forma                 prasmė

 

Vertinimo eiga vyksta nuosekliai – pradžioje vyksta vertinimas kiekvieno lygmens atskirai, o vėliau – visas kūrinys kaip visuma.

 

 

Kriterijai

 

  1. Harmoningumas

Visų techninių ir formaliųjų priemonių, elementų ir jų ryšių pusiausvyra. Kūrinio elementų tarpusavio ir su visuma pusiausvyra.

  1. Išraiškingumas

Atitikimas tarp priemonių ir tikslo; kokiu laipsniu techninės ir formaliosios kūrinio priemonės išreiškia idėją.

  1. Vientisumas

Užbaigtumas ir organiškumas; kūrinys panašiai kaip gyvas organizmas pasižymi vieninga ir neišardoma visuma, kurioje nė vienos detalės negalima pakeisti, nepažeidus šios visumos.

  1. Stilius

Tai autoriaus asmenybės išraiška, kuri pasižymi individualumu, originalumu, naujumu.

  1. Meistriškumas

Techninių priemonių panaudojimo kokybė.

  1. Pedagogo nuomonės prioritetas

Mokytojas turi teisę turėti ypatingą nuomonę siekiant pedagoginių tikslų. Tam tikrais atvejais jis gali pakelti ar pažeminti įvertinimą keliant mokinio aktyvumą.

 

Vertinimas

 

 

Pažymys

Įvertinimas pagal kriterijus

10 ir 9

(puikiai)

  1. Tobulas harmoningumas (tobula pusiausvyra: nieko nei – pridėsi, nei – atimsi).
  2. Įtikinantis išraiškingumas (idėjos ir raiškos priemonių sintezė)
  3. Tobulas vientisumas (užbaigtas organiškumas)
  4. Brandus individualus stilius (originalumas)
  5. Aukštas meistriškumas

8 ir 7

(gerai)

  1. Pakankamas harmoningumas (kartais pasitaiko nedarnių detalių)
  2. Pakankamas išraiškingumas (smulkūs netikslumai)
  3. Pakankamas vientisumas (nežymūs organiškumo ir užbaigtumo trūkumai)
  4. Ne iki galo susiformavęs individualus stilius
  5. Pakankamas meistriškumas

6 ir 5

(patenkinamai)

  1. Vidutiniškas harmoningumas (rasta bendra pusiausvyra, bet nesurasta detalėse).
  2. Vidutiniškas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos nepakankamas ryšys).
  3. Vidutiniškas vientisumas (tarp dalių trūksta organinių ryšių ir užbaigtumo).
  4. Neaiškus stilius (individualumas tik vos matosi).
  5. Vidutiniškai įvaldytas meistriškumas.

4 ir 3

(nepatenkinamai)

  1. Dalinis harmoningumas, nėra visumos.
  2. Silpnas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos silpnas ryšys)
  3. Ryškus visumos trūkumas (elementai tarpusavyje nesuderinti, mechaniniai ryšiai tarp jų, neužbaigtumas).
  4. Iš esmės stiliui trūksta originalumo (daug banalumo ir štampų).
  5. Žemas atlikimo meistriškumas.

2 ir 1

(blogai)

  1. Visiška disharmonija
  2. Visiškai priemonės neatitinka idėjos.
  3. Nėra visumos (anarchija ir mechaniškumas, neužbaigtas darbas).
  4. Visiškai nėra stiliaus (kopijavimas)
  5. Visiškas nemokšiškumas.

 

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232