• Siūlomas darbas dailės mokytojui

          Informacija apie laisvą dailės mokytojo pareigybę 2020-09-21   1. Mokyklos pavadinimas: Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokykla 2. Pareigybės pavadinimas: dailės mokytojas 3. Darbo krūvis: 16 kontaktinių valandų per savaitę 4. Darbo sutarties rūšis: terminuota darbo sutartis nuo 2020-10-01 iki 2021-05-31 5. Kvalifikaciniai reikalavimai: aukštasis pedagoginis išsilavinimas, dailės mokytojo kvalifikacija. 6. Dokumentai, kuriuos […]

  • Koncertas „Auksinis ruduo“

          2020 m. rugsėjo 24 d. (ketvirtadienį), 18.00 val.  mokyklos koncertų salėje įvyks KONCERTAS „Auksinis ruduo“. Koncertas organizuojamas įgyvendinant projektą ,,Muzikinis draugystės tiltas Šalčininkai-Lyda“. Projektas įgyvendinamas pagal 2014-2020 m. Europos priemonės Latvijos, Lietuvos ir Baltarusijos bendradarbiavimo per sieną programą.   DALYVAUJA: kamerinis duetas: Kornelija Avižen, Emilija Kornej akordeonų duetas: Oskar Ruliov, Mateuš Dovgialo […]

  • Kaip reikia elgtis, jei mokyklos darbuotojas ar mokinys susirgo COVID-19 liga?

            Kaip reikia elgtis, jei mokyklos darbuotojas ar mokinys susirgo COVID-19 liga? Ką turi daryti tėveliai? Ką turi daryti mokyklos administracija? Visą informaciją rasite Nacionalinio visuomenės sveikatos centro parengtuose algoritmuose.    NVSC Algoritmai

  • Informacija Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklos bendruomenei

            Siekiant apsaugoti Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklos bendruomenę ir užkirsti kelią galimam COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) plitimui, mokykla ragina savo darbuotojus ir mokinius bei jų tėvus (globėjus) būti pilietiškais ir socialiai atsakingais, laikytis visų nurodymų, kuriuos skelbia Nacionalinis visuomenės sveikatos centras prie Sveikatos apsaugos ministerijos, ir sekti informaciją apie virusą bei jo […]

  • Siūlomas darbas trombono mokytojui

      Informacija apie laisvą trombono mokytojo pareigybę 2020-09-03   1. Mokyklos pavadinimas: Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokykla 2. Pareigybės pavadinimas: trombono mokytojas 3. Darbo krūvis: 12 kontaktinių valandų per savaitę 4. Darbo sutarties rūšis: terminuota darbo sutartis nuo 2020-09-21 iki 2021-05-31 5. Kvalifikaciniai reikalavimai: aukštasis pedagoginis išsilavinimas, trombono mokytojo kvalifikacija. 6. Dokumentai, kuriuos būtina pateikti: […]

 rugsėjo 2020
PRANTRKTPNŠTSK
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234

DAILĖS DALYKŲ VERTINIMO SISTEMA

Vertinimo principai

 

Kūrinio struktūrą sudaro 3 lygmenys: idėjinis, formalusis ir techninis.

  1. Idėjinis lygmuo – tai visa kūrinio turinio ir prasmės sfera.
  2. Formalusis – lygmuo. Jį sudaro visos formaliosios – meninės kūrinio priemonės:
  • Plastinės raiškos priemonės: taškas, linija, dėmė, tūris, spalva, tonas ir pan.
  • Kompozicijos principai: statika, dinamika, kontrastas, ritmas, proporcija ir pan.
  1. Techninis lygmuo – medžiagos (guašas, akvarelė ir pan.) ir gebėjimai naudotis šiomis priemonėmis, t.y. techniniai panaudojimo būdai ir atlikimo kokybė.

 

Kūrinio tikslas – tai formos ir technikos pagalba įkūnyta prasmė:

 

technika               forma                 prasmė

 

Vertinimo eiga vyksta nuosekliai – pradžioje vyksta vertinimas kiekvieno lygmens atskirai, o vėliau – visas kūrinys kaip visuma.

 

 

Kriterijai

 

  1. Harmoningumas

Visų techninių ir formaliųjų priemonių, elementų ir jų ryšių pusiausvyra. Kūrinio elementų tarpusavio ir su visuma pusiausvyra.

  1. Išraiškingumas

Atitikimas tarp priemonių ir tikslo; kokiu laipsniu techninės ir formaliosios kūrinio priemonės išreiškia idėją.

  1. Vientisumas

Užbaigtumas ir organiškumas; kūrinys panašiai kaip gyvas organizmas pasižymi vieninga ir neišardoma visuma, kurioje nė vienos detalės negalima pakeisti, nepažeidus šios visumos.

  1. Stilius

Tai autoriaus asmenybės išraiška, kuri pasižymi individualumu, originalumu, naujumu.

  1. Meistriškumas

Techninių priemonių panaudojimo kokybė.

  1. Pedagogo nuomonės prioritetas

Mokytojas turi teisę turėti ypatingą nuomonę siekiant pedagoginių tikslų. Tam tikrais atvejais jis gali pakelti ar pažeminti įvertinimą keliant mokinio aktyvumą.

 

Vertinimas

 

 

Pažymys

Įvertinimas pagal kriterijus

10 ir 9

(puikiai)

  1. Tobulas harmoningumas (tobula pusiausvyra: nieko nei – pridėsi, nei – atimsi).
  2. Įtikinantis išraiškingumas (idėjos ir raiškos priemonių sintezė)
  3. Tobulas vientisumas (užbaigtas organiškumas)
  4. Brandus individualus stilius (originalumas)
  5. Aukštas meistriškumas

8 ir 7

(gerai)

  1. Pakankamas harmoningumas (kartais pasitaiko nedarnių detalių)
  2. Pakankamas išraiškingumas (smulkūs netikslumai)
  3. Pakankamas vientisumas (nežymūs organiškumo ir užbaigtumo trūkumai)
  4. Ne iki galo susiformavęs individualus stilius
  5. Pakankamas meistriškumas

6 ir 5

(patenkinamai)

  1. Vidutiniškas harmoningumas (rasta bendra pusiausvyra, bet nesurasta detalėse).
  2. Vidutiniškas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos nepakankamas ryšys).
  3. Vidutiniškas vientisumas (tarp dalių trūksta organinių ryšių ir užbaigtumo).
  4. Neaiškus stilius (individualumas tik vos matosi).
  5. Vidutiniškai įvaldytas meistriškumas.

4 ir 3

(nepatenkinamai)

  1. Dalinis harmoningumas, nėra visumos.
  2. Silpnas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos silpnas ryšys)
  3. Ryškus visumos trūkumas (elementai tarpusavyje nesuderinti, mechaniniai ryšiai tarp jų, neužbaigtumas).
  4. Iš esmės stiliui trūksta originalumo (daug banalumo ir štampų).
  5. Žemas atlikimo meistriškumas.

2 ir 1

(blogai)

  1. Visiška disharmonija
  2. Visiškai priemonės neatitinka idėjos.
  3. Nėra visumos (anarchija ir mechaniškumas, neužbaigtas darbas).
  4. Visiškai nėra stiliaus (kopijavimas)
  5. Visiškas nemokšiškumas.

 

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232