• Talentingiausių ir gabiausių mokinių šventė

      Šalčininkų rajono savivaldybė kasmet apdovanoja talentingiausius ir gabiausius muzikantus, šokėjus arba dailininkus, dalyvaujančius rajono, šalies ir užsienio renginiuose, konkursuose, pelnusius laureatų vardus,  garsinančius Šalčininkų rajoną. 2024 m. birželio 18 dieną jie apdovanoti už 2023 – 2024 m.m. pasiekimus. Šiais metais apdovanojimus gavo: Akordeonistų orkestras, vadovas Valerijus Masėnas Kamerinis ansamblis – Nelia Voitechovič, Anastazja Ivanovskaja, […]

  • IX tarptautinis festivalis „Integracje muzyczne 2024”

      2024 m. birželio 4 – 9 d. mūsų mokyklos mokiniai dalyvavo IX-ame tarptautiniame festivalyje „Integracje muzyczne 2024”, kuris vyko Lenkijoje, Černikovo I laipsnio muzikos mokykloje (organizatorius – draugija „Wspólnota Polska“ Kujavijos Pamario skyrius). Visi festivalyje dalyvavę mokiniai tapo laureatais: Sofija Sinkevič  Aleksandra Akbaš Adrian Steško  Norvydas Tomaševskis Ivona Šulc Nelia Voitechovič  Danielė Jurgo  Anastazja […]

  • Siūlome darbą akordeono mokytojui

        Mokyklos pavadinimas: Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokykla Pareigybės pavadinimas: akordeono mokytojas Darbo krūvis: 0,24 etato Darbo sutarties rūšis: terminuota darbo sutartis nuo 2024-09-01 iki 2025-05-31. Kvalifikaciniai reikalavimai: aukštasis pedagoginis išsilavinimas, akordeono mokytojo kvalifikacija. Siūlomas atlyginimas (bruto) nuo 399,00 Eur (priklausomai nuo turimos kvalifikacinės kategorijos ir pedagoginio darbo stažo) Dokumentai, kuriuos būtina pateikti:            […]

  • Siūlome darbą koncertmeisteriui

      Mokyklos pavadinimas: Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokykla  Pareigybės pavadinimas: koncertmeisteris Darbo krūvis: 0,4 etato Darbo sutarties rūšis: terminuota darbo sutartis nuo 2024-09-01 iki 2025-05-31. Kvalifikaciniai reikalavimai: aukštasis pedagoginis išsilavinimas, koncertmeisterio kvalifikacija. Siūlomas atlyginimas (bruto) nuo 480,00 Eur (priklausomai nuo turimos kvalifikacinės kategorijos ir pedagoginio darbo stažo) Dokumentai, kuriuos būtina pateikti:         […]

  • Siūlome darbą fortepijono mokytojui

        Mokyklos pavadinimas: Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokykla  Pareigybės pavadinimas: fortepijono mokytojas Darbo krūvis: 1,0 etatas Darbo sutarties rūšis: terminuota darbo sutartis nuo 2024-09-01 iki 2025-05-31. Kvalifikaciniai reikalavimai: aukštasis pedagoginis išsilavinimas, fortepijono mokytojo kvalifikacija. Siūlomas atlyginimas (bruto) nuo 1785,00 Eur (priklausomai nuo turimos kvalifikacinės kategorijos ir pedagoginio darbo stažo) Dokumentai, kuriuos būtina pateikti:   […]

DAILĖS DALYKŲ VERTINIMO SISTEMA

Vertinimo principai

 

Kūrinio struktūrą sudaro 3 lygmenys: idėjinis, formalusis ir techninis.

  1. Idėjinis lygmuo – tai visa kūrinio turinio ir prasmės sfera.
  2. Formalusis – lygmuo. Jį sudaro visos formaliosios – meninės kūrinio priemonės:
  • Plastinės raiškos priemonės: taškas, linija, dėmė, tūris, spalva, tonas ir pan.
  • Kompozicijos principai: statika, dinamika, kontrastas, ritmas, proporcija ir pan.
  1. Techninis lygmuo – medžiagos (guašas, akvarelė ir pan.) ir gebėjimai naudotis šiomis priemonėmis, t.y. techniniai panaudojimo būdai ir atlikimo kokybė.

 

Kūrinio tikslas – tai formos ir technikos pagalba įkūnyta prasmė:

 

technika               forma                 prasmė

 

Vertinimo eiga vyksta nuosekliai – pradžioje vyksta vertinimas kiekvieno lygmens atskirai, o vėliau – visas kūrinys kaip visuma.

 

 

Kriterijai

 

  1. Harmoningumas

Visų techninių ir formaliųjų priemonių, elementų ir jų ryšių pusiausvyra. Kūrinio elementų tarpusavio ir su visuma pusiausvyra.

  1. Išraiškingumas

Atitikimas tarp priemonių ir tikslo; kokiu laipsniu techninės ir formaliosios kūrinio priemonės išreiškia idėją.

  1. Vientisumas

Užbaigtumas ir organiškumas; kūrinys panašiai kaip gyvas organizmas pasižymi vieninga ir neišardoma visuma, kurioje nė vienos detalės negalima pakeisti, nepažeidus šios visumos.

  1. Stilius

Tai autoriaus asmenybės išraiška, kuri pasižymi individualumu, originalumu, naujumu.

  1. Meistriškumas

Techninių priemonių panaudojimo kokybė.

  1. Pedagogo nuomonės prioritetas

Mokytojas turi teisę turėti ypatingą nuomonę siekiant pedagoginių tikslų. Tam tikrais atvejais jis gali pakelti ar pažeminti įvertinimą keliant mokinio aktyvumą.

 

Vertinimas

 

 

Pažymys

Įvertinimas pagal kriterijus

10 ir 9

(puikiai)

  1. Tobulas harmoningumas (tobula pusiausvyra: nieko nei – pridėsi, nei – atimsi).
  2. Įtikinantis išraiškingumas (idėjos ir raiškos priemonių sintezė)
  3. Tobulas vientisumas (užbaigtas organiškumas)
  4. Brandus individualus stilius (originalumas)
  5. Aukštas meistriškumas

8 ir 7

(gerai)

  1. Pakankamas harmoningumas (kartais pasitaiko nedarnių detalių)
  2. Pakankamas išraiškingumas (smulkūs netikslumai)
  3. Pakankamas vientisumas (nežymūs organiškumo ir užbaigtumo trūkumai)
  4. Ne iki galo susiformavęs individualus stilius
  5. Pakankamas meistriškumas

6 ir 5

(patenkinamai)

  1. Vidutiniškas harmoningumas (rasta bendra pusiausvyra, bet nesurasta detalėse).
  2. Vidutiniškas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos nepakankamas ryšys).
  3. Vidutiniškas vientisumas (tarp dalių trūksta organinių ryšių ir užbaigtumo).
  4. Neaiškus stilius (individualumas tik vos matosi).
  5. Vidutiniškai įvaldytas meistriškumas.

4 ir 3

(nepatenkinamai)

  1. Dalinis harmoningumas, nėra visumos.
  2. Silpnas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos silpnas ryšys)
  3. Ryškus visumos trūkumas (elementai tarpusavyje nesuderinti, mechaniniai ryšiai tarp jų, neužbaigtumas).
  4. Iš esmės stiliui trūksta originalumo (daug banalumo ir štampų).
  5. Žemas atlikimo meistriškumas.

2 ir 1

(blogai)

  1. Visiška disharmonija
  2. Visiškai priemonės neatitinka idėjos.
  3. Nėra visumos (anarchija ir mechaniškumas, neužbaigtas darbas).
  4. Visiškai nėra stiliaus (kopijavimas)
  5. Visiškas nemokšiškumas.

 

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232