•  „Mes kiekvienas turim Lietuvą“             Minėdama Lietuvos atkūrimo šimtmetį, Šalčininkų S.Moniuškos menų mokykla 2018 m. balandžio 20 d. visus šalčininkiečius ir miesto svečius pakvietė į specialiai šiai progai skirtą renginį „Mes kiekvienas turim Lietuvą“.       Į renginį atvykusius dalyvius pasitiko Dailės skyriaus mokinių darbų paroda (mokytojai Asta Vasiliauskaitė […]

  • „JAUNOSIOS PIANISTĖS GARSINA MŪSŲ KRAŠTĄ“          2018 m. balandžio 27 d. Šalčininkų Stanislavo Moniuškos menų mokyklos jaunosios pianistės Danielė Jurgo ir Aneta Kočan (mokytojos Danuta Stefanovič ir Vida Ivanovskaja) vyko į XVIII respublikinį fortepijoninių ansamblių konkursą „Skambinu su draugu“, kurį  kasmet organizuoja Elektrėnų meno mokykla. Šis konkursas suburia jaunuosius atlikėjus iš visos Lietuvos. […]

  •  KVIEČIAME MOKYTIS MUZIKOS DAILĖS, CHOREOGRAFIJOS   Fortepijono skyrius – priimami vaikai nuo 6 metų; Akordeono skyrius – priimami vaikai nuo 6 metų; Styginių instrumentų skyrius (smuikas, violončelė) – priimami vaikai nuo 6 metų; Pučiamųjų, mušamųjų instrumentų skyrius (saksofonas, trombonas, mušamieji instrumentai) – priimami vaikai nuo 6 metų; Dailės skyrius – priimami 9 metų ir vyresni […]

  •   Festivalis-konkursas „Львёнок“ (Liūtukas) Lydoje            Gegužės  11 d. jau tradiciškai mūsų mokyklos fortepijono skyriaus mokiniai  dalyvavo  V-ame  respublikiniame vaikų kūrybos festivalyje–konkurse ,,Львёнок“ (Liūtukas), kurį organizuoja Lydos vaikų meno mokykla (Baltarusija).  2018 metai  –  festivaliui-konkursui ,,Львёнок‘‘ jubiliejiniai. Jis vyksta jau dešimtus metus ir penktus metus, kai festivalis-konkursas tapo respublikiniu. Tai 10 […]

  •   Tarptautinis jaunųjų talentų konkursas-pleneras „Нёманская зямля“ (Nemuno žemė)  įvyko 2018 m. gegužės 12 d. Baltarusijoje.   Konkursą organizavo Lydos rajono Beriozovka miesto menų mokykla. Renginyje dalyvavo 4 mūsų mokyklos Dailės skyriaus mokiniai: Julija Aleksandrovič, Radoslav Judickij, Jekaterina Fedotova ir Darius Šimkonis. Pleneras vyko Nemano pakrantėje, labai gražioje ir tapybiškoje vietoje, kur per 3 valandas […]

 spalio 2018
PRANTRKTPNŠTSK
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

DAILĖS DALYKŲ VERTINIMO SISTEMA

Vertinimo principai

 

Kūrinio struktūrą sudaro 3 lygmenys: idėjinis, formalusis ir techninis.

  1. Idėjinis lygmuo – tai visa kūrinio turinio ir prasmės sfera.
  2. Formalusis – lygmuo. Jį sudaro visos formaliosios – meninės kūrinio priemonės:
  • Plastinės raiškos priemonės: taškas, linija, dėmė, tūris, spalva, tonas ir pan.
  • Kompozicijos principai: statika, dinamika, kontrastas, ritmas, proporcija ir pan.
  1. Techninis lygmuo – medžiagos (guašas, akvarelė ir pan.) ir gebėjimai naudotis šiomis priemonėmis, t.y. techniniai panaudojimo būdai ir atlikimo kokybė.

 

Kūrinio tikslas – tai formos ir technikos pagalba įkūnyta prasmė:

 

technika               forma                 prasmė

 

Vertinimo eiga vyksta nuosekliai – pradžioje vyksta vertinimas kiekvieno lygmens atskirai, o vėliau – visas kūrinys kaip visuma.

 

 

Kriterijai

 

  1. Harmoningumas

Visų techninių ir formaliųjų priemonių, elementų ir jų ryšių pusiausvyra. Kūrinio elementų tarpusavio ir su visuma pusiausvyra.

  1. Išraiškingumas

Atitikimas tarp priemonių ir tikslo; kokiu laipsniu techninės ir formaliosios kūrinio priemonės išreiškia idėją.

  1. Vientisumas

Užbaigtumas ir organiškumas; kūrinys panašiai kaip gyvas organizmas pasižymi vieninga ir neišardoma visuma, kurioje nė vienos detalės negalima pakeisti, nepažeidus šios visumos.

  1. Stilius

Tai autoriaus asmenybės išraiška, kuri pasižymi individualumu, originalumu, naujumu.

  1. Meistriškumas

Techninių priemonių panaudojimo kokybė.

  1. Pedagogo nuomonės prioritetas

Mokytojas turi teisę turėti ypatingą nuomonę siekiant pedagoginių tikslų. Tam tikrais atvejais jis gali pakelti ar pažeminti įvertinimą keliant mokinio aktyvumą.

 

Vertinimas

 

 

Pažymys

Įvertinimas pagal kriterijus

10 ir 9

(puikiai)

  1. Tobulas harmoningumas (tobula pusiausvyra: nieko nei – pridėsi, nei – atimsi).
  2. Įtikinantis išraiškingumas (idėjos ir raiškos priemonių sintezė)
  3. Tobulas vientisumas (užbaigtas organiškumas)
  4. Brandus individualus stilius (originalumas)
  5. Aukštas meistriškumas

8 ir 7

(gerai)

  1. Pakankamas harmoningumas (kartais pasitaiko nedarnių detalių)
  2. Pakankamas išraiškingumas (smulkūs netikslumai)
  3. Pakankamas vientisumas (nežymūs organiškumo ir užbaigtumo trūkumai)
  4. Ne iki galo susiformavęs individualus stilius
  5. Pakankamas meistriškumas

6 ir 5

(patenkinamai)

  1. Vidutiniškas harmoningumas (rasta bendra pusiausvyra, bet nesurasta detalėse).
  2. Vidutiniškas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos nepakankamas ryšys).
  3. Vidutiniškas vientisumas (tarp dalių trūksta organinių ryšių ir užbaigtumo).
  4. Neaiškus stilius (individualumas tik vos matosi).
  5. Vidutiniškai įvaldytas meistriškumas.

4 ir 3

(nepatenkinamai)

  1. Dalinis harmoningumas, nėra visumos.
  2. Silpnas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos silpnas ryšys)
  3. Ryškus visumos trūkumas (elementai tarpusavyje nesuderinti, mechaniniai ryšiai tarp jų, neužbaigtumas).
  4. Iš esmės stiliui trūksta originalumo (daug banalumo ir štampų).
  5. Žemas atlikimo meistriškumas.

2 ir 1

(blogai)

  1. Visiška disharmonija
  2. Visiškai priemonės neatitinka idėjos.
  3. Nėra visumos (anarchija ir mechaniškumas, neužbaigtas darbas).
  4. Visiškai nėra stiliaus (kopijavimas)
  5. Visiškas nemokšiškumas.

 

Rėmėjai


2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232