• I-OJO PUSMEČIO  AKADEMINIŲ KONCERTŲ, ĮSKAITŲ, PERŽIŪRŲ GRAFIKAS   Fortepijono skyrius:           – 2015 m. gruodžio 15 d. 17.00 val. –  tikslinis pradinis muzikinis ugdymas 2, 3 klasės, tikslinis pagrindinis muzikinis ugdymas 1, 2, 3   klasės – koncertas-įskaita;           – 2015 gruodžio 14 d. 16.00 val. – tikslinis pagrindinis muzikinis ugdymas 4 klasė – mokinių etiudų […]

  • ,,Meilė Tėvynei mūsų krašto poetų kūryboje“ – poezijos mėgėjų susitikimas.

    2017 m. birželio 9 d. S. Moniuškos menų mokykloje rinkosi Šalčininkų krašto poetai bei poezijos mėgėjai. Šalčininkų rajono savivaldybės viešoji biblioteka organizavo poetų susitikimą. Šventėje dalyvavo Šalčininkų rajono savivaldybės mero pavaduotoja Jadvyga Sinkevič, Šalčininkų seniūnijos seniūnas Gžegož Jurgo, Akmenynės seniūnijos seniūnas Jan Miloševič, Butrimonių seniūnijos seniūnė Vanda Belskaja, Šalčininkų rajono savivaldybės tarybos nariai Stanislav Vencius, […]

  • ,,Muzika jungia širdis“.

    2016 m. lapkričio 11-15 dienomis Lvovo muzikos akadėmijoje įvyko Europos Jaunų Virtuozų akademija ,,Muzika jungia širdis“.  Jame dalyvavo pianistai iš Ukrainos, Lenkijos ir Lietuvos. Su jaunimu dirbo įžymus Lenkijos pianistas Karol Radziwonowicz.  Lektorius  žavėjo savo žiniomis ir išmanymu, nuoširdumu, emocionalumu, subtiliu humoro jausmu, profesionaliais patarimais ir palinkėjo patogaus kūrinių atlikimo. Lietuvai atstovavo Šalčininkų S.Moniuškos menų […]

  • „Visa Lietuva šoka“.

    Šiais 2016m. rugsėjo 16 d.  mes, choreografijos skyriaus mokinės, dalyvavome Šalčininkų miesto parke surengtoje akcijoje „Visa Lietuva šoka“.  Šis vakaras buvo ypatingas, daug žmonių susirinko į miesto parko aikštę. Visi nekantriai laukė pasirodymo. Nuskambėjus muzikai pradėjome šokti liaudiškus šokius, kurių iš tikrųjų buvo daug, kiekvienas šokis labai įdomus.  Šokiai buvo iš įvairių regionų. Labiausiai patiko: […]

  • 4 KELIALAPIAI Į FINALĄ ,,NORIM KILT…2017″

    BRAVO mūsų šokėjoms!!! Iš keturių šokio kompozicijų, pristatytų didžiausiame  Lietuvos šokių konkurse ,,NORIM KILT…2017″, vykstančiame kas dvejus metus, iškovojome net keturis kelialapius į finalą, kuris vyks gegužės 13d. koncertų salėje Compensa, Vilniuje.     BALANDŽIO 22 d. Vilniuje, Rusų dramos teatre, vyko IV -asis atrankinis turas į XI-ajį  šalies vaikų ir jaunimo šokių festivalį-konkursą ,,NORIM KILT…2017″. […]

 spalio 2017
PRANTRKTPNŠTSK
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

DAILĖS DALYKŲ VERTINIMO SISTEMA

Vertinimo principai

 

Kūrinio struktūrą sudaro 3 lygmenys: idėjinis, formalusis ir techninis.

  1. Idėjinis lygmuo – tai visa kūrinio turinio ir prasmės sfera.
  2. Formalusis – lygmuo. Jį sudaro visos formaliosios – meninės kūrinio priemonės:
  • Plastinės raiškos priemonės: taškas, linija, dėmė, tūris, spalva, tonas ir pan.
  • Kompozicijos principai: statika, dinamika, kontrastas, ritmas, proporcija ir pan.
  1. Techninis lygmuo – medžiagos (guašas, akvarelė ir pan.) ir gebėjimai naudotis šiomis priemonėmis, t.y. techniniai panaudojimo būdai ir atlikimo kokybė.

 

Kūrinio tikslas – tai formos ir technikos pagalba įkūnyta prasmė:

 

technika               forma                 prasmė

 

Vertinimo eiga vyksta nuosekliai – pradžioje vyksta vertinimas kiekvieno lygmens atskirai, o vėliau – visas kūrinys kaip visuma.

 

 

Kriterijai

 

  1. Harmoningumas

Visų techninių ir formaliųjų priemonių, elementų ir jų ryšių pusiausvyra. Kūrinio elementų tarpusavio ir su visuma pusiausvyra.

  1. Išraiškingumas

Atitikimas tarp priemonių ir tikslo; kokiu laipsniu techninės ir formaliosios kūrinio priemonės išreiškia idėją.

  1. Vientisumas

Užbaigtumas ir organiškumas; kūrinys panašiai kaip gyvas organizmas pasižymi vieninga ir neišardoma visuma, kurioje nė vienos detalės negalima pakeisti, nepažeidus šios visumos.

  1. Stilius

Tai autoriaus asmenybės išraiška, kuri pasižymi individualumu, originalumu, naujumu.

  1. Meistriškumas

Techninių priemonių panaudojimo kokybė.

  1. Pedagogo nuomonės prioritetas

Mokytojas turi teisę turėti ypatingą nuomonę siekiant pedagoginių tikslų. Tam tikrais atvejais jis gali pakelti ar pažeminti įvertinimą keliant mokinio aktyvumą.

 

Vertinimas

 

 

Pažymys

Įvertinimas pagal kriterijus

10 ir 9

(puikiai)

  1. Tobulas harmoningumas (tobula pusiausvyra: nieko nei – pridėsi, nei – atimsi).
  2. Įtikinantis išraiškingumas (idėjos ir raiškos priemonių sintezė)
  3. Tobulas vientisumas (užbaigtas organiškumas)
  4. Brandus individualus stilius (originalumas)
  5. Aukštas meistriškumas

8 ir 7

(gerai)

  1. Pakankamas harmoningumas (kartais pasitaiko nedarnių detalių)
  2. Pakankamas išraiškingumas (smulkūs netikslumai)
  3. Pakankamas vientisumas (nežymūs organiškumo ir užbaigtumo trūkumai)
  4. Ne iki galo susiformavęs individualus stilius
  5. Pakankamas meistriškumas

6 ir 5

(patenkinamai)

  1. Vidutiniškas harmoningumas (rasta bendra pusiausvyra, bet nesurasta detalėse).
  2. Vidutiniškas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos nepakankamas ryšys).
  3. Vidutiniškas vientisumas (tarp dalių trūksta organinių ryšių ir užbaigtumo).
  4. Neaiškus stilius (individualumas tik vos matosi).
  5. Vidutiniškai įvaldytas meistriškumas.

4 ir 3

(nepatenkinamai)

  1. Dalinis harmoningumas, nėra visumos.
  2. Silpnas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos silpnas ryšys)
  3. Ryškus visumos trūkumas (elementai tarpusavyje nesuderinti, mechaniniai ryšiai tarp jų, neužbaigtumas).
  4. Iš esmės stiliui trūksta originalumo (daug banalumo ir štampų).
  5. Žemas atlikimo meistriškumas.

2 ir 1

(blogai)

  1. Visiška disharmonija
  2. Visiškai priemonės neatitinka idėjos.
  3. Nėra visumos (anarchija ir mechaniškumas, neužbaigtas darbas).
  4. Visiškai nėra stiliaus (kopijavimas)
  5. Visiškas nemokšiškumas.

 

Rėmėjai


Kontaktai

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232