• NUOTOLINIS MOKYMAS

        Atsižvelgdami į Lietuvos teritorijoje paskelbtą karantiną informuojame, kad mokyklos mokytojai pasiruošę užtikrinti tolesnį ugdymo procesą nuotoliniu būdu, kuris bus vykdomas nuo 2020 m. kovo 30 dienos (pirmadienio).   Gerbiami tėveliai ir mokiniai, prašome aktyviai bendrauti su SPECIALYBĖS ir KITŲ dalykų mokytojais ir nuotolinio ugdymo procesą organizuoti Jums priimtiniausiomis formomis, priemonėmis ir laiku, taip, […]

  • MOKINIŲ PAVASARIO ATOSTOGOS

                    Mokykloje skelbiamos mokinių pavasario atostogos nuo 2020 m. kovo 13 d. iki kovo 27 d. 

  • Informacija dėl koronaviruso

        Šalčininkų rajono savivaldybės administracija atsižvelgdama į tai, kad Lietuvos Respublikoje paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija, ir į sveikatos apsaugos ministro – valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo rekomendacijas, nusprendė atšaukti visus iki balandžio 30 d. uždarose patalpose numatytus renginius Šalčininkų rajone, taip pat renginius, skirtus Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo 30-mečiui. Gerbiamieji tėveliai, informuojame, kad […]

  • Jaunųjų pianistų dalyvavimas Vilniaus knygų mugėje

        2020 m. vasario 20-23 d. vykusi tarptautinė Vilniaus knygų mugė tapo didžiuliu reiškiniu mūsų šalyje. Jau 21-ąjį kartą organizuotame renginyje netruko įdomių knygų pristatymų, žinomų svečių, diskusijų, koncertų bei pokalbių. 2020 m. vasario 21 d. Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklos mokytojos Jelenos Staniulienės paruošti mokiniai – Eva Karčevska, Tomas Jarmolkovičius, Agnė Staniulytė – […]

  • LIETUVOS VALSTYBĖS ATKŪRIMO DIENOS MINĖJIMAS

         

 kovo 2020
PRANTRKTPNŠTSK
2425262728291
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

DAILĖS DALYKŲ VERTINIMO SISTEMA

Vertinimo principai

 

Kūrinio struktūrą sudaro 3 lygmenys: idėjinis, formalusis ir techninis.

  1. Idėjinis lygmuo – tai visa kūrinio turinio ir prasmės sfera.
  2. Formalusis – lygmuo. Jį sudaro visos formaliosios – meninės kūrinio priemonės:
  • Plastinės raiškos priemonės: taškas, linija, dėmė, tūris, spalva, tonas ir pan.
  • Kompozicijos principai: statika, dinamika, kontrastas, ritmas, proporcija ir pan.
  1. Techninis lygmuo – medžiagos (guašas, akvarelė ir pan.) ir gebėjimai naudotis šiomis priemonėmis, t.y. techniniai panaudojimo būdai ir atlikimo kokybė.

 

Kūrinio tikslas – tai formos ir technikos pagalba įkūnyta prasmė:

 

technika               forma                 prasmė

 

Vertinimo eiga vyksta nuosekliai – pradžioje vyksta vertinimas kiekvieno lygmens atskirai, o vėliau – visas kūrinys kaip visuma.

 

 

Kriterijai

 

  1. Harmoningumas

Visų techninių ir formaliųjų priemonių, elementų ir jų ryšių pusiausvyra. Kūrinio elementų tarpusavio ir su visuma pusiausvyra.

  1. Išraiškingumas

Atitikimas tarp priemonių ir tikslo; kokiu laipsniu techninės ir formaliosios kūrinio priemonės išreiškia idėją.

  1. Vientisumas

Užbaigtumas ir organiškumas; kūrinys panašiai kaip gyvas organizmas pasižymi vieninga ir neišardoma visuma, kurioje nė vienos detalės negalima pakeisti, nepažeidus šios visumos.

  1. Stilius

Tai autoriaus asmenybės išraiška, kuri pasižymi individualumu, originalumu, naujumu.

  1. Meistriškumas

Techninių priemonių panaudojimo kokybė.

  1. Pedagogo nuomonės prioritetas

Mokytojas turi teisę turėti ypatingą nuomonę siekiant pedagoginių tikslų. Tam tikrais atvejais jis gali pakelti ar pažeminti įvertinimą keliant mokinio aktyvumą.

 

Vertinimas

 

 

Pažymys

Įvertinimas pagal kriterijus

10 ir 9

(puikiai)

  1. Tobulas harmoningumas (tobula pusiausvyra: nieko nei – pridėsi, nei – atimsi).
  2. Įtikinantis išraiškingumas (idėjos ir raiškos priemonių sintezė)
  3. Tobulas vientisumas (užbaigtas organiškumas)
  4. Brandus individualus stilius (originalumas)
  5. Aukštas meistriškumas

8 ir 7

(gerai)

  1. Pakankamas harmoningumas (kartais pasitaiko nedarnių detalių)
  2. Pakankamas išraiškingumas (smulkūs netikslumai)
  3. Pakankamas vientisumas (nežymūs organiškumo ir užbaigtumo trūkumai)
  4. Ne iki galo susiformavęs individualus stilius
  5. Pakankamas meistriškumas

6 ir 5

(patenkinamai)

  1. Vidutiniškas harmoningumas (rasta bendra pusiausvyra, bet nesurasta detalėse).
  2. Vidutiniškas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos nepakankamas ryšys).
  3. Vidutiniškas vientisumas (tarp dalių trūksta organinių ryšių ir užbaigtumo).
  4. Neaiškus stilius (individualumas tik vos matosi).
  5. Vidutiniškai įvaldytas meistriškumas.

4 ir 3

(nepatenkinamai)

  1. Dalinis harmoningumas, nėra visumos.
  2. Silpnas išraiškingumas (tarp idėjos ir jos išraiškos silpnas ryšys)
  3. Ryškus visumos trūkumas (elementai tarpusavyje nesuderinti, mechaniniai ryšiai tarp jų, neužbaigtumas).
  4. Iš esmės stiliui trūksta originalumo (daug banalumo ir štampų).
  5. Žemas atlikimo meistriškumas.

2 ir 1

(blogai)

  1. Visiška disharmonija
  2. Visiškai priemonės neatitinka idėjos.
  3. Nėra visumos (anarchija ir mechaniškumas, neužbaigtas darbas).
  4. Visiškai nėra stiliaus (kopijavimas)
  5. Visiškas nemokšiškumas.

 

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232