• I-OJO PUSMEČIO  AKADEMINIŲ KONCERTŲ, ĮSKAITŲ, PERŽIŪRŲ GRAFIKAS   Fortepijono skyrius:           – 2015 m. gruodžio 15 d. 17.00 val. –  tikslinis pradinis muzikinis ugdymas 2, 3 klasės, tikslinis pagrindinis muzikinis ugdymas 1, 2, 3   klasės – koncertas-įskaita;           – 2015 gruodžio 14 d. 16.00 val. – tikslinis pagrindinis muzikinis ugdymas 4 klasė – mokinių etiudų […]

  • ,,Meilė Tėvynei mūsų krašto poetų kūryboje“ – poezijos mėgėjų susitikimas.

    2017 m. birželio 9 d. S. Moniuškos menų mokykloje rinkosi Šalčininkų krašto poetai bei poezijos mėgėjai. Šalčininkų rajono savivaldybės viešoji biblioteka organizavo poetų susitikimą. Šventėje dalyvavo Šalčininkų rajono savivaldybės mero pavaduotoja Jadvyga Sinkevič, Šalčininkų seniūnijos seniūnas Gžegož Jurgo, Akmenynės seniūnijos seniūnas Jan Miloševič, Butrimonių seniūnijos seniūnė Vanda Belskaja, Šalčininkų rajono savivaldybės tarybos nariai Stanislav Vencius, […]

  • ,,Muzika jungia širdis“.

    2016 m. lapkričio 11-15 dienomis Lvovo muzikos akadėmijoje įvyko Europos Jaunų Virtuozų akademija ,,Muzika jungia širdis“.  Jame dalyvavo pianistai iš Ukrainos, Lenkijos ir Lietuvos. Su jaunimu dirbo įžymus Lenkijos pianistas Karol Radziwonowicz.  Lektorius  žavėjo savo žiniomis ir išmanymu, nuoširdumu, emocionalumu, subtiliu humoro jausmu, profesionaliais patarimais ir palinkėjo patogaus kūrinių atlikimo. Lietuvai atstovavo Šalčininkų S.Moniuškos menų […]

  • „Visa Lietuva šoka“.

    Šiais 2016m. rugsėjo 16 d.  mes, choreografijos skyriaus mokinės, dalyvavome Šalčininkų miesto parke surengtoje akcijoje „Visa Lietuva šoka“.  Šis vakaras buvo ypatingas, daug žmonių susirinko į miesto parko aikštę. Visi nekantriai laukė pasirodymo. Nuskambėjus muzikai pradėjome šokti liaudiškus šokius, kurių iš tikrųjų buvo daug, kiekvienas šokis labai įdomus.  Šokiai buvo iš įvairių regionų. Labiausiai patiko: […]

  • 4 KELIALAPIAI Į FINALĄ ,,NORIM KILT…2017″

    BRAVO mūsų šokėjoms!!! Iš keturių šokio kompozicijų, pristatytų didžiausiame  Lietuvos šokių konkurse ,,NORIM KILT…2017″, vykstančiame kas dvejus metus, iškovojome net keturis kelialapius į finalą, kuris vyks gegužės 13d. koncertų salėje Compensa, Vilniuje.     BALANDŽIO 22 d. Vilniuje, Rusų dramos teatre, vyko IV -asis atrankinis turas į XI-ajį  šalies vaikų ir jaunimo šokių festivalį-konkursą ,,NORIM KILT…2017″. […]

 gruodžio 2017
PRANTRKTPNŠTSK
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

MUZIKINIŲ SKYRIŲ MOKINIŲ UGDYMO PROGRAMŲ VERTINIMAS

MUZIKINIŲ SKYRIŲ MOKINIŲ UGDYMO PROGRAMŲ VERTINIMAS

 

1. Formalųjį švietimą papildančiojo pradinio ugdymo programoje 1 klasės pagal septynerių metų mokymą ir 1-2 klasių pagal aštuonerių metų mokymą mokiniai balais nevertinami – taikomas formuojamasis vertinimas. Šis vertinimas nesiejamas su balu, jo tikslas – padėti mokytis. Pradinio muzikos ugdymo 1 klasės mokiniai mokslo metų pabaigoje dalyvauja koncerte ir atlieka 2 kūrinius. Mokinio veikla vertinama žodžiu arba raštu, pagyrimais arba paskatinimais aktyviau siekti tikslo. Mokymosi rezultatai aptariami su tėvais (globėjais, rūpintojais). Šio vertinimo rezultatai viešai neskelbiami. Mokinių gebėjimai, įgūdžiai vertinami įskaityta (neįskaityta).

Pradinio muzikos ugdymo 2-4 klasės mokinių pasiekimai vertinami pusmečiais. Kiekvienas mokinys pagal ugdymo planą groja akademiniuose koncertuose 2 kartus per metus. Mokinių pasirodymą akademinio koncerto metu aptaria ir vertina specialybės mokytojas, o keliamojo egzamino metu direktoriaus įsakymu paskirta vertinimo komisija. I -am pusmečiui taikomas formuojamasis vertinimas, II- am – diagnostinis vertinimas. Metinis pažymys vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio, taikant diagnostinį ir apibendrinąmąjį vertinimą. Diagnostinis vertinimas naudojamas vertinant mokslo metų eigoje atsiskaitomus kūrinius. Vertinama 10 balų sistema. Baigus pradinio arba pagrindino muzikinio ugdymo programą vedamas galutinis balas, kuris įrašomas į programos baigimo pažymėjimą. Šis galutinis balas vedamas iš metinio ir egzaminų balų vidurkio – taikomas formalus apibendrinamojo vertinimo fiksavimas (pažymiais). Esant ginčytinam balui, visada vertinama mokinio naudai.

2. Formalųjį švietimą papildančio pagrindinio ugdymo programoje mokinių pasiekimai vertinami pusmečiais. Kiekvienas mokinys pagal ugdymo planą groja akademiniuose koncertuose 2 kartus per metus po 2 kūrinius. I -am pusmečiui taikomas formuojamasis vertinimas, II- am – diagnostinis vertinimas. Metinis pažymys vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio, taikant diagnostinį ir apibendrinąmąjį vertinimą. Mokinių grojimą akademinio koncerto metu vertina dalyko mokytojas ir skyriaus vedėjas, egzamino metu – direktoriaus įsakymu paskirta vertinimo komisija. Muzikavimo dalyko metinis balas vedamas iš I ir II pusmečių vidurkio. Akademiniame koncerte naudojamas kriterinis vertinimas (vertinimas, kurio pagrindas – tam tikri kriterijai (pvz. standartai), su kuriais lyginami mokinio pasiekimai). Diagnostinis ir apibendrinamasis vertinimas naudojamas vertinant mokslo metų eigoje ir metų pabaigoje atsiskaitomus kūrinius – taikomas formalus apibendrinamojo vertinimo fiksavimas (pažymiais). Vertinama 10 balų sistema. Vertinimas fiksuojamas mokinių pažymių knygelėse, dienynuose, suvestinėse, mokinių asmens bylose. Nuo akademinio koncerto muzikos skyriuje gali būti atleisti pusmečio eigoje konkursuose dalyvavę ugdytiniai. Dėl įvairių priežasčių neįvykdę dalyko programos mokiniai neatestuojami.

Mokyklos baigimo egzaminą leidžiama laikyti, turintiems ne žemesnį kaip 4 balų metinį įvertinimą. Baigus pradinio arba pagrindinio muzikinio ugdymo programas vedamas galutinis balas, kuris įrašomas į programos baigimo pažymėjimą. Šis galutinis balas vedamas iš metinio ir egzaminų balų vidurkio, taikant formalųjį apibendrinamojo vertinimo fiksavimą (pažymiais). Esant ginčytinam balui, visada vertinama mokinio naudai.  

INSTRUMENTINIO ATLIKIMO VERTINIMO KRITERIJAI

Muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai (teksto tikslumas, ritmas, techninės galimybės):

10 – puikūs muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

9 – labai geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

8 – geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

7 – geri, turintys neesminių trūkumų muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

6 – pakankamai geri muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

5 – patenkinami muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

4 – patenkinami, daug trūkumų turintys muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

3 – nepatenkinami, labai daug trūkumų turintys muzikinių kūrinių atlikimo

įgūdžiai;

2 – blogi, neteisingi muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai;

1 – blogi, visiškai neteisingi muzikinių kūrinių atlikimo įgūdžiai.

Muzikinių kūrinių suvokimas (forma, stilius, interpretacija):

10 – puikus muzikinių kūrinių suvokimas;

9 – labai geras muzikinių kūrinių suvokimas;

8 – geras muzikinių kūrinių suvokimas;

7 – geras, turintis neesminių trūkumų muzikinių kūrinių suvokimas;

6 – pakankamai geras muzikinių kūrinių atlikimas ir suvokimas;

5 – patenkinamas muzikinių kūrinių suvokimas;

4 – patenkinamas, daug trūkumų turintis muzikinių kūrinių suvokimas;

3 – nepatenkinamas, labai daug trūkumų turintis muzikinių kūrinių suvokimas;

2 – blogas, neteisingas muzikinių kūrinių suvokimas;

1 – blogas, visiškai neteisingas muzikinių kūrinių suvokimas.

Muzikavimo išraiškingumas (frazavimas, dinamika, harmoninis girdėjimas):

10 – puikus muzikavimo išraiškingumas;

9 – labai geras muzikavimo išraiškingumas;

8 – geras muzikavimo išraiškingumas;

7 – geras, turintis neesminių trūkumų muzikinis išraiškingumas;

6 – pakankamai geras muzikavimo išraiškingumas;

5 – patenkinamas muzikavimo išraiškingumas;

4 – patenkinamas, daug trūkumų turintis muzikavimo išraiškingumas;

3 – nepatenkinamas, labai daug trūkumų turintis muzikavimo išraiškingumas;

2 – blogas, neteisingas muzikavimo išraiškingumas;

1 – blogas, visiškai neteisingas muzikavimo išraiškingumas suvokimas.

Rėmėjai


Kontaktai

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232