• 5-ojo Nacionalinio Lietuvos akordeonistų konkurso laimėtojai!

      2024 m. balandžio 4-6 d. įvyko 5-asis Nacionalinis Lietuvos akordeonistų konkursas. Jame dalyvavo muzikos ir menų mokyklų mokiniai iš visos Lietuvos. Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklai atstovavo penki kolektyvai.            Džiaugiamės kolektyvų laimėjimais: kamerinis ansamblis: Tomas Jarmolkovičius ir Oskar Ruliov – II vietos laureatai; akordeonistų kvintetas: Anastazja Ivanovskaja, Emelina Isajeva, […]

  • Kviečiame mokytis muzikos, dailės, choreografijos

  • „Akordeonų orkestro paradas”

      2024 m. kovo 16 d. Vilniaus r. Rudaminos  meno  mokykloje  vyko  respublikinis  konkursas – festivalis  “AKORDEONŲ  ORKESTRŲ  PARADAS”, skirtas  mokyklos 20 – mečiui. Akordeonų orkestrų parade dalyvavo Rudaminos meno, Vilniaus Karoliniškių muzikos, Vilniaus Algirdo muzikos, Jašiūnų  muzikos ir Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklų kolektyvai. Mūsų mokyklos akordeonistų orkestras (vadovas Valerijus Masėnas) konkurse laimėjo II-ą […]

  • Įspūdingi pasiekimai konkurse-festivalyje „Giovani virtuosi”

      2024 m. kovo 13-15 d. Alytaus muzikos mokykloje vyko XIV-asis tarptautinis jaunųjų atlikėjų kamerinės muzikos konkursas – festivalis „Giovani virtuosi“.  Konkurso globėja – Alytaus miesto savivaldybės vicemerė Jurgita Šukevičienė. Jame dalyvavo Latvijos, Lietuvos jaunieji muzikantai.  Šalčininkų S. Moniuškos menų mokyklai atstovavo šeši kolektyvai.   Šalčininkų S. Moniuškos menų mokykla džiaugiasi kolektyvų laimėjimais: Kamerinis ansamblis: Tomas […]

  • Fortepijono muzikos koncertas

        Maloniai kviečiame! Įėjimas laisvas!

SOLFEDŽIO UŽSIĖMIMŲ VERTINIMO KRITERIJAI

pagrindinis ugdymas

Solfedžio žodžiu (nediferencijuotas mokymas):

10 – puikiai – mokinys pats suranda tonacijas nuo kamertoninio „la”, tikslus gamų, akordų, intervalų intonavimas, pratimai atliekami su dirigavimu, prisilaikant nurodyto tempo ir dinamikos. Yra tik labai smulkių dainavimo pasitaisymų, bet mokinys pats išgirsta neteisingą intonavimą ir be mokytojo pagalbos pasitaiso. Teorinės žinios labai geros, nėra klaidų. Labai geras lankomumas, rimtas požiūris į solfedžio užsiėmimą.

9 – labai gerai – mokinys pats suranda tonacijas nuo kamertoninio „la”, tikslus gamų, akordų, intervalų intonavimas, pratimai atliekami su dirigavimu, bet neprisilaikant nurodyto tempo ir dinamikos. Yra tik labai smulkių dainavimo pasitaisymų, bet mokinys pats išgirsta neteisingą intonavimą ir be mokytojo pagalbos pasitaiso. Teorinėse žiniose pasitaiko smulkių klaidų. Labai geras lankomumas, rimtas požiūris į solfedžio užsiėmimą.

8 – gerai – su mokytojo pagalba nuo kamertoninio „la” suranda tonacijas, išlaiko gamų, akordų, intervalų intonavimą, pratimai atliekami su dirigavimu, bet neprisilaikant nurodyto tempo ir dinamikos. Yra keli sustojimai, girdi netikslų intonavimą, bet pasitaiso su mokytojo pagalba. Pasitaiko smulkių teorinių klaidų. Geras lankomumas, rimtas požiūris į solfedžio užsiėmimą.

7 – patenkinamai – su mokytojo pagalba nuo kamertoninio „la” suranda tonacijas, išlaiko gamų, akordų, intervalų intonavimą, pratimai atliekami su dirigavimu, bet neprisilaikant nurodyto tempo ir dinamikos. Yra keli sustojimai, negirdi tikslaus intovamimo, bet pasitaiso su mokytojo pagalba. Yra nemažai teorinių klaidų. Lankomumas ir požiūris į solfedžio užsiėmimą patenkinamas.

6 – 5 – viską daro su mokytojo pagalba, silpna klausa, nepakankamos teorijos žinios. Lankomumas ir požiūris į solfedžio užsiėmimą nepakankamas

4-3-2-1 – minimalios teorijos žinios, labai prasta mokinio klausa Lankomumas ir požiūris į solfedžio užsiėmimą prastas.

Diktanto vertinimo kriterijai:
(pradinis ir pagrindinis ugdymas)
10 – puikiai – tonacija ir metras nustatyti teisingai, diktantas parašytas puikiai, yra tik viena smulki melodinė arba ritminė klaidelė.

9 – labai gerai – tonacija ir metras nustatyti teisingai, diktantas parašytas labai gerai, yra tik dvi smulkios melodinės arba ritminės klaidos.

8 – gerai – tonacija ir metras nustatyti teisingai, diktantas parašytas gerai, yra keturios smulkios melodinės arba ritminės klaidos.

7 – patenkinamai – tonacija ir metras nustatyti teisingai, diktantas parašytas patenkinamai. Yra reikšmingų melodinių arba ritminių klaidų.

6 – tonacija ir metras nustatyti teisingai, 40 procentų diktanto parašyta. Yra reikšmingų melodinių ir ritminių klaidų.

5-4 – tonacija ir metras nustatyti teisingai, 50 procentų diktanto parašyta. Yra nemažai reikšmingų melodinių ir ritminių klaidų.

Analižė klausa:

10 – puikiai – 10 taktų , iš jų supainiota tik mažasis arba dydisis intervalavas, arba minoras su mažoru. Gali būti tik viena smulki klaida.

9 – labai gerai – 10 taktų , iš jų supainiota tik mažasis arba dydisis intervalavas, arba minoras su mažoru. Gali būti tik dvi smulkios klaidos.

8 – gerai – 10 taktų, neteisingai parašyti du taktai. Yra dvi reikšmingos klaidos.

7 – patenkinamai – 10 taktų, neteisingai parašyti trys taktai. Yra trys reikšmingos klaidos.

6- 10 taktų, neteisingai parašyti keturi taktai. Yra keturios reikšmingos klaidos.

5- 10 taktų, neteisingai parašyti penki taktai. Yra penkios reikšmingos klaidos.

4 – 10 taktų, neteisingai parašyti šeši taktai. Yra šešios reikšmingos klaidos.

Rėmėjai


1,2 % parama

Plento g. 5 , LT 17117

Šalčininkai

+370 380 51408

salcininkumenumokykla@gmail.com
Įm. kodas:      191417232